pühapäev, 12. juuli 2009

Heifer hobuste projekti edasine tegevus

Kõigepealt tänan ma Virget tema kiire reageerimise ja vastuse eest mulle!

üd aga infoks kõikidele Hobuse projekti peredele!

Heifer projektidel on tõesti olemas nõuded, millega liitunud pered arvestama peavad. Need ei ole minu poolt välja mõeldud. Mina vastutan otseselt Heifer projektide läbiviimise eest Eestis ja seetõttu on minu kohustus tagada, et projekti läbiviimine oleks kõigile nõuetele vastav.

Käesolevaga palun kõigil nendel peredel, kes on saanud Heifer projekti kaudu omale hobuse, ning ei ole selle projektiga rahul, anda endast teada siia minu postituse kommentaaridesse. Tooge konkreetselt välja oma rahulolematuse põhjused, ning teiepoolsed pakutavad lahendused projekti tegevuse edaspidiseks jätkamiseks.

Ootan teie vastuseid hiljemalt järgmise nädala kolmapäeva, st 15.juuli 2009.a. õhtuks. Peale seda annan ma teile teada projekti tegevuse jätkamise edaspidisest käigust.

Lugupidamisega,
Urve Loit
tel 51 48 705

Kommentaare ei ole: