reede, 10. juuli 2009

Juhtumised keset suve

Kui meie projektijuht suure raju ja vihmaga Pärnust kohale jõudis, läksin mina oma metslasi püüdma. Lõpuks tuli välja, et nad on täitsa taltsad loomakesed- lausa niivõrd, et Aili söandas oma asjatundmatu pilguga Aagi tagumised papud üle takseerida. Õnneks ettenägelik projektijuht,Liina hoidis hobust jalast ja mina peast. Kahjuks ei jäänud see pildile ja kahjuks ka see mitte, kuidas Aili praegu mu kõrval naerab ja kohvi hingekurku tõmbab :) Selle aja peale oli päike väljas ja katsetused tõelise Heiferi hobuse, Aidaga, sujusid kõigile meelepäraselt, nagu näha juuresolevalt pildilt.
( Vahepeal ajab Aili karujuttu sellest kuidas need loomad kõrvitsat söövad;)) Ma loodan, et need mõmmid käivad meie suksudest suure kaarega mööda, siis on kõik ka edaspidi OK.
Ühesõnaga kõik oli päikeseline ja tore ning kohv-küpsised läksid nagu kuumale kerisele. Kuna Aili siin pläriseb lakkamatult, pean lõpetama... Aga eilne päev jättis projektist hea mulje.

2 kommentaari:

Aili ütles ...

Tegelikult oli väga tore päev ja tüdrukud te olete väga tublid:), Mul on hea meel, et mul selliseid tegusaid sõpru ja tutavaid on......

Kristi ütles ...

Aitäh, Aili! Nagu ma olen ennegi öelnud- sa oled yx neid, kellega saab koos südamest naerda ja see on juba väärtus omaette. No ja tegus oled sa muidugi ka :)