neljapäev, 16. juuli 2009

Terekest, jagan teiega oma head uudist...

meie tüdruk Agenda jõudis lõpuks oma poisi juurde.Me viisime ta paar päeva tagasi tori täku Vahuri juurde,kes pesitseb leigo järve läheduses Otepää kandis.

Algul oli mul mure küll, et kuidas ma ta treileri saan, sest talle see asjandus üldse ei meeldi.Õnneks oli Laiuse perenaisel, kelle treileriga me läksime olemas selline pasta, mis teeb hobuse nati uniseks ning rahuliku tatsamisega me ka sinna treileri saime.Pabistasime küll nati,kuid tal oli sael nii mõnus olla,et lõpuks me ei saanud nagu arugi, et meil hobune peal oli.Kui me Vahuri omaniku Kaja Väärsi juurde jõudsime, siis oli meie Agendal veel nati unine nägu, kuid täku hääl äratas ta üles ning pikapeale muutus ta erksaks tagasi.Kopli jäi ta ühe vana mära ja varsaga, kuid need teda ei huvitanud, vaid ta ajas täkuga üle aia juttu ning hoidis tema lähedusse.

See oli nagu armastus esimesest silmapilgust, isegi endal, sest ta on nii kena täkk.Selline helekollane, suure valge tuka, laka ja sabaga, mis on veel lokkis.Siuke võimas ja ehtne mees metsast.Kuid kahjuks ma ei teinud pilti,sest unustasin suure õhinaga ära.Luban, et kui ma Agendale järgi lähen, et siis teen ma kindlasti pilti ja näitan teile ka.



Edu teile ka oma hobustega ja kui on kellegil mingi probleem, siis võite ka minuga ühendust võtta, aitan meeleldi nii kuidas oskan.


Üks huvitav pilt,kui me alustasime sadulaga sõitmist.

1 kommentaar:

Liina ütles ...

See on väga hea uudis!