kolmapäev, 17. juuni 2009

Tõeline suur-sündmus...

... Täna hommikul koplisse minnes ootas tõeliselt meeldiv üllatus - Randa oli edukalt poegimisega hakkama saanud ning emme juures kakerdas väike varss. Päris katsuma ma ei kippunud, seega ei või 100% väita, mis soost uus ilmakodanik on, kuid mulle tundub, et tegemist on märavarsaga... :)
Kahjuks ei saa ma pilti üles panna - mul endal fotikat ei ole ja ema fotikas on küll nüüd mõni fotosüüdistus, ent ei ole juhet, millega teieni see tuua. Ehk hiljem...

3 kommentaari:

Kristi ütles ...

Palju õnne, Evelyna!!!
Ja patsuta om tublit Randat meie poolt. Mis värvi siis uus lapsuke on?
Meie siin alles ootame, silmad pikad peas, et millal Aida paaritusest tagasi tuleb- loodetavasti kuu lõpuks. Tahaks tõesti teda juba koju :)

Evelyna ütles ...

...:)...
"tibu" on sama karva, mis emme (veidi heledam vaid) Ja imetilluke valge träpsuke on ka laubal.
Aps on tubi issi - täna hommikul lamas varss teiste suurtega kõrvuti :) ja mamma valvas...

Arma ütles ...

Mul on hea meel, et kõik hästi läks
Arma