teisipäev, 2. juuni 2009

Juunikuu tervitused Oja talust!


Vabandan,et pole kaua blogi sisu kujundamisest osa võtnud!Elame ikka oma vaikselt tavapärast elu,ja ausalt öeldes tunneme rõõmu sellest,et meil on töökohad ja lapsed ja loomad...Sest olgem ausad,paljud pered on kriisis,ja mitte sugugi endast olenevatel põhjustel.Minu päevad mööduvad lillepoes,pereisal ehitusel ja lastel lõppeb homme kooliaasta heade tunnistustega.Ja TAIGA!?...sõidutas täna esimest korda oma kogukat perenaist iseseisvalt(st.ilma korde ohelikuta)Senini oli Torhalla-Maarja see,kes ilma "julgestuseta"sõita söandas.Ja nagu alati,ei vedanud Taiga ka seekord mind alt,olen tervete kontidega ja "hullult"uhke oma Taiga üle!!!Nagu ilmselt paljud Heiferi hobuinimesed,nii ka meie loeme päevi Taiga ja ta kavaleri kohtumiseni.Meie väljavalitu nimi on ARE e.eku ja me juba väga ootame teda mõneks ajaks enda poole elama.Oleme õnnelikud,et kavaler meile tuleb,sest ausalt öeldes ei olnud mina valmis selleks,et Taiga mõneks ajaks kodust ära viia.Tänud Are perele usalduse eest!Ja veel:meie projekti Ailil juhtus õnnetus,tal jalg kipsis.Mis oleks kui läheks teda ja Aktivat vaatama,aga juuni lõpus,sest Aktiva on juuni esipoolel vist paaritusel!?Võtame ise "nänni"kaasa,et Aili ei peaks valmistama midagi.Kes ühineda tahaks,PANGE KOMMENTAARIDESSE KIRJA!(kuupäev oleks näiteks 27.juuni?)

2 kommentaari:

Aili ütles ...

OI Gerdakene, 27 juuni on väga kehv päev, vähemalt mulle, pakuks kas enne või peale seda nädalavahetuse.
Mul ei ole kalendrit käepärast, kuid täpsustame kuupäeva võimalikult ruttu.Muidu aga olete oodatud, kes kultuuri šokki soovib.......

Liina ütles ...

Väga ilusad olete :D
Mina olen igatahes käpp.. pärast 21.06´te võin ka nädala sees ringi rünnata ;) Niisiis, mis kuupäeval see toimuski??