reede, 26. juuni 2009

Tervitused Oja talust!







Meie peres on juba esmaspäevast alates kaks hobust,Taiga ja Are,aga pole lihtsalt mahti saanud teiega oma emotsioone jagada.Minu kujutlus imelisest hobumaailmast kippus küll esimesel päeval kaduma,kuid taastus õnneks tänu Urvele,Raunole ja Nelele ning Borkale ruttu.Nimelt ei suutnud ma aru saada ja leppida,miks Taiga Ekut nii kohutavalt klobis ja kuidas Eku seda talub.Mul oli täkust nii kahju!Aga kogemustega inimesed ütlevad,et nii ongi.Praeguseks on olukord juba stabiliseerumas ja Taiga ei terroriseeri enam Ekut nii väga.Ainus probleem on meil Ekuga suhtlemisel:Taiga ei lase meid Eku ligi,trügib nagu alati ette.Ekule saame pai teha ja maiust anda vaid siis kui Taiga ei näe.Taiga lihtsalt tuleb ja ajab ta ära!Eile aga sai Taiga tavapärast trenni ja Ekugi käis sadulas ja nagu alati,olen ka seekord uhke ja rahul,ainult selle vahega,et topelt!!!Panen teilegi vaatamiseks pilte maailma ilusaimast hobupaarist!!!

2 kommentaari:

Maili ütles ...

Tõesti imeline paarike!!:)) Loodame,et selle armastuse tulemused ei anna ennast kaua oodata!;)))Jaksu neile!!;)

Kristi ütles ...

Jap, nagu Eks alati, viisakas ja viks :) Tegelikult olen ma ju temaga üles kasvand koos ja ta on ausalt öeldes päris hea iseloomuga hobune, st tema kohta käib ütelus : Vaga vesi, sügav põhi :)
Parimat,
Kristi