esmaspäev, 27. detsember 2010

Tere!

Hõiskan, et saime Ertsule täna päitsed pähe. Läks lihtsamalt kui arvasin. On teine natuke alistunud moega aga endiselt uudishimulik ja sõbralik. Väike pildike mõnusa sügamisega ka ;)



Üks pisike palve ka siinsetele blogijatele. Oleks väga meeldiv kui te oma postistustele lõppu ka oma nime lisaksite. Siis ei pea pidevalt mõistatama kes on loetavate mõtete taga. Mõnest postitusest saab selle lihtsamalt, teisest mitte nii lihtsalt välja lugeda ja mõnest ei saa üldse. Aga oleks siiski meeldiv. Tänades,

Age :)

Päikest ka muidugi teile kõigile!

11 kommentaari:

Gerda ütles ...

Erts on nii nunnut värvi!!!!!!Ja selle peale et nimi kirjutise lõppu panna polegi tulnud.....sest oleme ju oma hobuste nägu,ehk et oma hobuste järgi tuvastatavad......Aga see et kirjutise lõpus pole nimesid,on blogi toimetaja teema,vanasti olid,aga kui mürgi pritsimiseks läks,eemaldati!!Ilusat aasta lõppu!Gerda.

Age ütles ...

Jah, Gerda, ma tean miks pole, aga ikka ootaks, et oleks lihtne inimest tuvastada. Helistades ju ka tutvustame end, mitte oma hobust jutu sees ;)
Päikest!
Age

Urve ütles ...

Tervitus ka minu poolt!
Olen siin blogi vestlustel silma peal hoidnud ja teie tegevusi aktiivselt jälginud ... minupoolne mõte teile - jap, nimed said mingil projektile raskemal hetkel postituste alt ära võetud ja ei ole siin ka mingit probleemi nee tagasi panna, kui pered seda vajalikuks peavad. Samuti võib iga soovija oma nime ka oma kirjutise all ise avaldada - ka see pole probleem minu arvates ... aga otsus on teie - kas paneme nimede avaldamise automaatseks või teeme seda igaüks ise vastavalt oma südametunnistuse vajadusele. Terv Urve

Anonüümne ütles ...

Minu arvates võiks jääda igale ühele vaba voli enda hobusest kirjutada anonüümselt. See anonüümsuse võimalus saigi tehtud selleks, et ka aremad pered oma hobustest kirjutaksid. Inimestel on õigus oma privaatsusele ka. Meie blogi lugejaid huvitavad lood meie hobustest, mitte inimestest, kes seal hobuste taga on. Meie ise ju teame, kes misssuguse hobuse juurde kuulub. Blogi administraatoril on ka need teada, et ei tekiks mingeid pretensioone autori osas.

Päikest ja jaksu lumes möllamiseks!
Ivi

Gerda ütles ...

Ju ma ei osanud oma mõtteid jällegi arusaadavalt väljendada....või ei suuda teiste mõtteist aru saada....igaljuhul kukkus vist kommentaar välja kehvasti...sest tajun õhus pinget!Sorry,et suu lahti tegin ja sõbralik püüdsin olla!!!!!

Anonüümne ütles ...

Gerda, pole siin hullu midagi ja ma arvan, et saime kõik ka aru, mida mõtled. Minu seisukohast võetuna, arvan, et me lihtsalt avaldame oma arvamust. Nii palju kui on inimesi, on ka erinevaid maailmavaateid ja arusaamasid asjadest.

Üks hea lause mingist foorumist: "Vaidluses segitatakse tõde!" Millegi pärast kummitab mind see lause juba pikemat aega...

Päikeseliselt Uude aastasse!!!

Evelyna ütles ...

Mullegi meeldis Ivi see mõte, et "igal inimesel on õigus privaatsusele" ja ehk tõesti annaks see julgust ka tagasihoidlikemale oma hobuse tegemistest mõni rida kirja panna.
Ja see mõte, et ISE oma nimi soovi korral alla panna, on ka hea meeldetuletus. Ma ei tulnud ise selle pealegi :D
Ma ei tea, kas see siin on nüüd "vaidlus" või "keskustelu", igal juhul suheldes üksteisega saame teineteisest paremini aru.
Suhelgem siis... :)

Age ütles ...

Mina ei taha vaielda, mina lihtsalt avaldan oma arvamust. Ja minu arvamus on (nagu ma juba ühes kommentaaris kirjutasin, mida siin veel avaldatud ei ole, sest sai teise adressi pealt pandud), et lihtne viisakus on oma arvamuse alla oma nimi kirjutada (nagu ka on viisakas oma arvamust põhjendada, kontektstiväline võrdlus). Anonüümsust on siin internetis niigi ja siin blogis on ta ka näiline, sest kommentaaridest saab nagunii ju teada kes kirjutas. Mida me siis peidame oma pead liiva alla. Ja mina suhtlen siin ikka eelkõige inimestega, mitte nende hobustega. LOOMULIKULT on hobused olulised aga ma ikka suhtlen inimestega eelkõige ju (eriti siin internetis). Igaühe enda asi on oma hobusega suhelda. Ja kuda me siin avalikus blogis ikka privaatsust tagame, sel juhul tuleks see ju ka kinniseks panna aga see pole ja selle blogi mõte ja seda ma ei soovita ka praegu. Ma lihtsalt ei viitsi iga kord mõelda, et kellest nüüd jutt käib, mingit ühepajatoitu siin harutada. Lihtsat viisakust ainult.
Age

Evelyna ütles ...

Ei tahtnud küll kellelegi haiget teha , aga noh, mis teha, kui ei ole Kõikvõimas, kes näeks meie sisse ja teaks mida ja kuidas öelda...

Mäletate kassi ühest nn.vene-aegsest multikast, kes iga osa lõpus ütles...
"Rebjata, davaite žitj družno...!"
:D

- Evelyna -

Urve ütles ...

Teate ... mina arvan ka et see ei ole üldse nii asjakohane teema, mille üle nii pikalt jurada - kes tahab, paneb oma nime kirjutisele alla ja kes ei taha, pole probleemi. Minul pole küll sellest mingit jama olnud, et ma aru ei saaks kellest jutt käib. Nimi kirjatüki all ei muuda selle väärtust. Pigem on antud loo puhul olulisem see, et saite Ertsule päitsed pähe ja et teil kõik kenasti oma hopsidega läheb :) Ilusat!

Age ütles ...

Just, Urve, see ongi olulisem, et saime päitsed pähe...