reede, 31. oktoober 2008

Projekti perede koolitus 08.november 2008


Kuna juba päris pikka aega ei ole projekti raames toimunud koolitust, siis teen Teile ettepaneku kokku saada 08.novembril 2008.a. Eesti Hobusekasvatajate Seltsi kontoris. Teada on, et sügisesed päevad on üsna lühikesed ja seetõttu, et mitte päris pimeda peale jääda, alustame oma päevakavaga hommikul kell 11.00.

  • Saame kokku ja räägime, kuidas olete oma hobustega hakkama saanud. Mõtted ja kogemused teistele projekti peredele. NB! Kabjahoolduse koolitusel osalejad - anname Teile kindlasti sõna oma teadmiste jagamiseks.

  • Täkkudest ja nende kasutamisest tuleb meile rääkima Eesti Hobusekasvatajate Seltsi tõuaretustöö juht Andres Kallaste - varuge talle hulgaliselt küsimusi!

  • Arutame läbi projekti koolituste plaani. Selleks palun Teil eelnevalt läbi mõelda, milliseid koolitusi ja tegevusi Te järgmiseks aastaks/aastateks soovite.

  • Kui jääb aega ja on huvilisi, siis saame vaadata ka 0,5 tunnist hobusealast filmi, mis tutvustab suhtlemist oma hobusega läbi vastastikuse rõõmu ja heaolu.

Seniks aga parimate tervitustega ja
ikka kannatlikku meelt soovides
Urve Loit
Heifer International projektide
esindaja Eestis
tel 51 48 705
urve.loit@gmail.com

4 kommentaari:

Liina ütles ...

Ohoo... kahjuks pean ma ennast vabandama... 5 novembril ma kindlasti ei saa töölt puududa. Mul on kahju, olen veendunud sellise koolituse vajadusest ja oleks heameelega osalenud.

Urve ütles ...

VABANDAN KUUPÄEVALISE MÖÖDAPANEKU EEST!

Koolitus oli planeeritud laupäevaks 08.novembriks 2008.a.

Gerda ütles ...

Võtaksin hea meelega osa,kuna olen pikisilmi oodanud meie projektipõhist koolitust,aga kahjuks pean olema Põlva haiglas mandlioperatsioonil ja pean puuduma.KAHJU!!!

Liina ütles ...

Kui toimub laupäeval.. siis olen kohal :D:D