kolmapäev, 1. oktoober 2008

Kohviõhtu

Tere tüdrukud ja muud tegelased.
Lugesin blogist Kristi toredat ideed kohviõhtust, siis istusime maha ja keerutasime seda teemat edasi. Nüüd oleme sinna maale jõudnud, et meie enda tore tüdruk Gerda oleks nõus meid võõrustama 18.10.2008 Viljandimaal, kell14.00
Muidugi, kui see kellelegi ei sobi on oodatud kõik toredad pakkumised ja ideed ning siis saab teha juba korrektuuri, nii et võtan aga meie projekti nimekirja ette ja vean näpuga rida, kas ikka kõik oma arvamust avaldavad, kellele ei meeldi öelgu julgelt.
Valisime 18.10.2008 sellepärast, et see on laupäev ja siis saavad töötavad inimesed ka meiega ühineda. Ideeliselt võtame ise kaasa külakosti ja veel mida hing ihkab ning peame maha ühe toreda õhtupooliku.
No nii tüdrukud, mis te siis asjast arvate???

3 kommentaari:

Kristi ütles ...

Kuna ma olen nii mitmest koosviibimisest eemale jäänud, tahan seekord kindlasti kohale tulla. Kas sa võtad mind otsa peale...?

Evelyna ütles ...

...olen viimasel ajal lubamistega veidi ettevaatlikumaks muutunud. Plaane ma muidugi teen, kuid püüan elada päev korraga, sest elu on näidanud, et tahet mul on, aga see va jaks kipub sageli ennem otsa saama, kui lubaduste täitmiseks läheb...
Igal juhul võtan arvesse. Jaksu Teile kõigile.

Liina ütles ...

Hetkel vaadates kalendrisse siis sobib kenasti :D