reede, 3. oktoober 2008

Natuke veeel ...


... ja siis on juba talv. Praegu on küll väljas nii vapustavalt armas - värviline. Oh seda möllu lehtedes oh seda lõbu.... ja tuul.. tuul ajab nad pööraseks.. puhudes ja sosistades saladusi kaugetest kohtadest ja ammu möödunud aegadest millest inimkõrv aru ei saa või vahest kuuldagi ei taha








Nii Ester, kui Anorra on hakanud karva vahetama.. varsti näevad nad välja, kui karvapallid. (siia juurde Estrist eelmise talve pilt) Tõsiselt on põnev teada milline näeb Andorra talvekarvas välja :D Kas toimub kah selline totaalne muutmine?!




Eelmine laupäev oli neil väga, kuidas nüüd öelda teistsugune päev. Nimelt korraga säbeles nende ümber viis last, kes neid poputasid, harjasid ja muidu nunnutasid. See järel tegid pisut treeningut. Kõik said oma jao, ning et sellest veel küll polnud siis said nad ka oma talveaeda pisut jalgu sirutama ja õunu sööma (tõsi ta on, õunu nad armastavad).

Mina sain koos oma õe ja emaga see aeg hobuse aia teise koha peale pandud. Nüüd vaikselt mõtlen, et järgmisel korral (arvatavasti see pühapäev) tõstan ma aeda see aasta viimast korda, teen selle võimalikult suure ja hoian neid nii kaua kui saab seal, ning kui maa külmaks läheb ja/või heina tuleb andma hakata, siis panen nad püsivalt talveaeda. Samuti talveks valmistudes ostsin juba kaks soolakivi ära (kusjuures soovitus teile, või siis hinna info... soolakivi hobustele Alves maksab 115 krooni).

Hetkel möödub aeg vaikselt ja kenasti, kaks asja olen Andorrale selgeks saanud teha (enamvähem), ta käib kenasti kordel ja käekõrval jookseb kah natuke.
Mis siis veel... nagu kõik mu loomad on nad supper hüpper norijad... leib, porgand, mais (jah mais..) ja veel paljud erinevad meie kodumaal kasvavad köögiviljad ja puuviljad lähevad väga hästi peale... peale pirnide.. neid nad millegi pärast ei taha ja tomatit vist pole kah pakutud.
Jah üldiselt meil läheb hästi.. me meeldime iseendile ;)

2 kommentaari:

Gerda ütles ...

Ester on nii lahe oma talvekasukas!!!Ja üldse on ilus pildiseeria.Mina olen veel võhik arvutialal ja ei mõista pilte üles riputada,aga küll õpin.Andorra on väga kena hobune.Mina nägin teda Saaremaal koplis ja mäletan teda väga umbusklikuna,aga tore et ta sai endale perenaise,keda usaldab.

Liina ütles ...

Tänan :)