reede, 3. oktoober 2008

Meie esimene ratsanik

Lugesin siin teie ettevõtmistest ja mõtlesin et kirjutan meie väikesest ratsanikust. Nimelt on meil ime vahva kass, kelle sõber Kristi meie pere lastele suve hakul kinkis. Ta on meil siiani väike toa kassike,vähemalt öösiti, kuid eile juhtus selline lugu, et meie väike Miki jäi ööseks õue. Otsisin mis otsisin,kuid kassi pole kusagil. Täna hommikul aga kui ma Aktivat läksin karjamaale viima vaatas mulle boksist vastu imearmas pilt, nimelt meie Miki oli läinud sooja otsima ja leidis endale turvalise koha Aktiva laial seljal. Istus teine suksu seljal ja pesi end mõnuga. Mina panin rahulikult suksule päitsed pähe ja siis me hakkasime liikuma, ise silmanurgast jälgisin, mis sõber kass teeb. Tõusis teine küll püsti, kuid plehku ei pannud ja nii me saimegi esimese "ratsatunni". Koplisse jõudes , kui hakkasin suksut lahti laskma jäin seisma hobuse lähedale ja Miki kasutas võimalust ning vahetas Aktiva laia selja minu õla vastu ning nii ma läksingi kas kukil oma teiste toimetuste juurde.
Imestan siiani kui sõbralikud on loomad, kui lahedalt nad omavahel suhtlevad- oleks ometi inimestel selline võime........

2 kommentaari:

Evelyna ütles ...

...hmm - mulle meenus pilt ühest mu lemmik-multikast(ja-jah) - see, koht, kus kass istub hobuseks muundunud eesli seljas ja ...

http://www.youtube.com/watch?v=sktLW2au13k&feature=related

Aili ütles ...

Ma tean ka seda multikat, aga meil oli ikkagi päris suksu- no tegekikult pole ma dokumente näinud.....