reede, 31. oktoober 2008

Uued tuuled

Sellest ajast saadik, kui meil Oja talus oli koosviibimine olen palju hakanud sealsete sõnade ja osalt ka etteheidete peale mõtlema ning ka uurima, mida me siis kokkuvõttes peaksime tegema.
Kõlas palju kibedaid etteheiteid, et keegi meiega ei tegele ja ei hooli üldse, mis loomadest saanud on vms.
Nüüd siis sain kindla teadmise, et ei olegi olemas seda müstiliste "keegit". Tegelikult peame me ise kõik seda tegema (nagu muideks teevad ka Hiiuma Heiferlased). Kogu projekti mõte ongi see, et meie... pered kes said hobused peaksime üksteisi toetama nii nõu kui jõuga. Ükski teine ei tohi ega saagi seda teha! Me oleme antud üksteisele.
Oja talus tegime me otsa lahti ja see oli hea, nii peabki!
Samamoodi see blogi on antud meile mitte kurjaks kohustuseks vaid võimaluseks pidada sidet üksteisega, kirjeldades oma tegemisi ja nõuannete saamiseks või andmiseks.
Nüüd tuleb talve periood, mis Te arvate, kui võtaks endid käsile?! Tehkem sellest lugu, millest oleks väärt laulu teha?!
Meie hobused on ilusad ja väärikad.... ärgem tehkem neile häbi virisedes, vaid proovigem neile parimat.
Nagu ma alati olen proovinud anda märku.. kui vaja või kui ma saan aidata.. tahaksin alati olla n.ö "käpp" - nõu ja jõuga abiks.

Mis siis veel ettepanekust, et võiksin oma pool korraldada järgmise olemise... (siin tuleb nüüd vastuoluline jutt) tahaks hea meelega teha, kuid vaadake nagu ma olen ka varem kirjeldanud... siis eksisteerib mul nii - maa kui kodu (need on kaks erinevat kohta). Maa on mul isakodu, kus ma ei ole niivõrd külaline aga siiski päris koha peal ei ela, see eest aga minu hobused küll. Seega minu juures oleks üritust korraldada äärmiselt komplitseeritud talvisel ajal, kuna ma loodan et mõistate, et ma ei saa Teid kõiki kellelegi teisele külla kutsuda. Ja kodust nii palju, et sinna saaksin ma küll Teid kõiki ära mahutada, kuid seal puuduks meeldiv võimalus kokkusaada minu lemmikutega?!
Kui sobiks siis oma poole kutsumisega viivitaks ma siiski suveni, aga kui see ei hmm... kui millegi pärast tekib ikkagi äkiline vajadus kuskil kohtuda.. siis vaatab alati annab midagi organiseerida.

Niisiis kokkuvõtteks pea püsti, teeme ise.. ja teeme paremini!

Kommentaare ei ole: