kolmapäev, 2. september 2009

Tervitusi jällegi meie poolt...

Mul on nüüd tekkinud jällegi võimalus kirjata ja leida inimene, kes meid pildistab.Päevad on ilusad ja väga töised, kuid selle kiuste me müttame Agendaga nagu jõuame.

Panen teile jällegi mõned pildid vaatamiseks ning kui kellegil tekib mõni küsimus, kuidas ma midagi teen vöi kuidas te midagi oma suksul tahate proovida,siis küsige julgesti, aitan kuis oskan.
Edu ja kordaminekuid teile kõigile .
































4 kommentaari:

Urve ütles ...

Tore, Merilin, et teil seal Agendaga päevad toimekalt lähevad. Vahva on lugeda ja vaadata pilte Sinu tegemisest. Edu Sullegi! Urve

Kristi ütles ...

Nii tore, Merilin, sind täisvarustuses näha :)Ja Agenda on nii ilus kõrge hobune!
Mul ka paar küsimust: seesama mille kohta eelmine kord pärisin-Kui pikad peavad aisad olema eesti tõugu hobusel, kui pikk vahe hobuse jalgade ja veetava sõiduki vahel? Kas sul on ehk mahti olnud enda aisad üle mõõta?
Teiseks: kuskohast hankida neid rangirooma rihmasid(mul on rangid, aga roomarihmad puuduvad)?
Tegelikult oleks veel mõned asjad, aga jätan need selleks korraks kui kusagil jälle kokku saame. Igatahes toredat olemist ja Western`liku ringikappamist teile-

Kristi ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Anonüümne ütles ...

Kristi,kui ma nüüd mahti saan ja jälle mul mõõdulint maha ei jää,siis ma püüan sulle kiiremal korral need möödud hankida.
Rangiroomade kohta uuri kuulutusi igalt poolt vöi vöid igaks juhuks küsida ja Jämejala hobupoest.