kolmapäev, 30. september 2009

04.oktoobril 2009.a.

Väike meeldetuletus.

Nagu ma varasemalt olen siin blogis kirjutanud (vt. täpsemalt kirjutisi 28.sept., 22.sept., 4.sept. ja 01 sept.), viime juba sellel pühapäeval 04.oktoobril 2009.a. läbi uuesti Heifer projektide põhimõtteid ning projekti läbiviimise korda käsitleva koolituse Pärnumaal Toris, ja seda täpsemalt Tori Rahvamajas.

Ruumid on meie jaoks avatud alates kella 10-st ja me alustame oma tegevusega täpselt kell 11.00.

Oodatud on meie aruteludes osalema EHS'i kui projekti haldaja esindaja Krista Sepp ja loomulikult on väga oodatud ka kõik meie senised toetajad ning need pered, kes on huvitatud edaspidisest projektiga liitumisest.

Projekti edasise positiivse arengu tagamiseks on kindlasti väga vajalik nende projektiga seotud isikute ja projekti perede (või vähemalt perede esindajate) osalemine, kes projektiga edaspidist koostööd jätkata soovivad.

Mõningase segaduse on osades peredes tekitanud minu palve meie kokkusaamisele kaasa võtta OMA HOBUNE.

Oma hobune tuleb tõesti kõigil kokkusaamisel osalejatel kaasa võtta, sõltumata sellest, kas tegemist on projektis osaleva pere liikmega või mitte. Kahjuks ei saa ma ka siin täpsemalt teile selgitusi anda, kui seda, et olgem loovad ja leidlikud … kõik teie mõtted on õiged.

Kindlasti palun mitte maha unustada head tuju ja positiivset meeleolu.

Kohtumiseni pühapäeval,
Minuga saab jätkuvalt suhelda telefonil 51 48 705.

Urve
Heifer programmi esindaja Eestis

1 kommentaar:

Age ütles ...

Urvekene!
Mis mõttes ei saa sa anda täpsemaid selgitusi? Ise sa ju ometi tead, mida sa tahad, et me teeks.
Kui ma oleks eriti kiuslik, natuke rikkam ja taluks mõttetut looma solgutamist, ma võiks ta siis treilerisse ka panna ja kohale vedada, ainult et sel asjal puudub mõte. Või ütleme siis, et see mõte ei tule kuskilt praegu välja. Kui sa tahad, et me paneks paberile oma mõtted seoses sellega, mida me oma hobusega pikemas perspektiivis peale tahame hakata, et miks me selle hobuse võtsime, eesmärgil mis sai meie ettepanekutesse kirja pandud, siis nii ütlegi. Aga kui su tahtmine on, nagu sa oled korduvalt varem meile öelnud, et me oma hobust ära ei unustaks, ka siis kui me koolitusele kohale tuleme, siis seda saab ju ka otse öelda.
Ma vägaväga loodan, et sa ikka täpsustad natuke oma mõtet, sest ümber nurga jutust on üsna raske aru saada ja mina isiklikult ei taha, et meile sellest võiks veel segadust ja probleeme juurde tekkida.
Ikka parimaga ja päikest hinge soovides,
Age