kolmapäev, 2. september 2009

Lõpetage ometigi ära ...

see projektisisene ussitamine ja üksteise mürgitamine!

See projekt ei olnud mõeldud selleks - idee oli teises kohas - anda nendele inimestele, kes on kaua aega endale hobust soovinud VÕIMALUS hobune saada ja saada selle juurde vajalikud koolitused, et oma hobusega toime tulla ja kindlasti ka hea seltskond, kellega koos oleks mõnus kokku saada ja oma hobusest rääkida.

Mis on sellest toredast seltskonnast saanud praeguseks?
Minust on tehtud mingi suur koletis, keda ka minu ammused väga head tuttavad lausa kardavad; pered on hirmutatud ära hobuste käestvõtmisega, inimeste häbiposti riputamisega, paika on pandud kindel suhtlemisliin, millest üle astuda ei tohi, avalikult asjadest ei räägita, vaid seljataga toimub mingi väga huvitav susserdamine ... mida veel????

Kas te kõige selle toimuva käigus ei unusta ära peamist - oma hobust? Milleks on vaja teha üksteistele mõttetult haiget? Milleks seda kõike, mis projektis viimased kuud toimub, on vaja ..... asjad on tegelikult palju lihtsamad, kui te hetkel hirmusilmas endale ette kujutate.

Kas on keegi näinud internetis videosid oma hobustest, häbiposti panduna?
Kas me Iviga käitusime peresid külastades teiega halvasti?
Milleks paisutatakse ülesse mõttetud emotsioonid - vaadakse ise ka oma hobust ja oma enda tegemisi natuke positiivsema poole pealt .... olge vähe sõbralikumad teineteise suhtes.

Uskuge, ma räägin toimuvatest asjadest avalikult vähe, aga ma tean, mis ümberringi toimub. Tean rohkem, kui arvata oskate - Eesti on tõeliselt väike! Ma olen oodanud ja ma ootan edasi, millal igaüks ise julgeb oma mõtted mulle ja teistele projekti peredele otse välja öelda. Me saame sellega üheskoos hakkama.

Muide, minu käest ei küsinud kuupäeva kokkuleppimisel keegi, kas see ka mulle sobib, telefon oli mul käepärast olemas, kuigi ma ise ei saanud Age ja Ahto juurde minna. Igal juhul olen ma väga pettunud projektijuhi Liina tegevuses, kes organiseerib praegu perede kokkusaamist vahetult enne projekti põhimõtete ja läbiviimise koolitust ja kes ei tegutse kahjuks juba pikemat aega projekti põhimõtete kohaselt. Ma ei saa kedagi sundida, aga asi on projektis tõesti läinud juba väga inetuks.

Kui projekt ei täida oma eesmärki, siis on tõesti võimalik projekt tunnistada ka läbikukkunuks ning kõik vahendid rahastajatele tagastada. See, viimane, ei ole eesmärk, kuhu meil oleks vaja jõuda.

Kati Murutar ütles oma artiklis "Rikosheti naised" tegelikult väga õieti - vistrik tuleb välja pigistada, haigus kuitahes valusate võtetega välja arstida, muidu sureb kogu keha...

Igal juhul ootan ma 04.oktoobril Tori Rahvamajja kõiki neid projekti peresid, kes soovivad projektis osalemist jätkata ja minna sõbralikult üheskoos edasi, nii nagu see oli projekti alguses. Vahet ei ole, kui palju teid kokku tuleb - tulevad õiged inimesed, need kes tunnevad, et teevad õiget asja ... ülejäänute osas - projektis osalemine ei ole kellelegi kohustuslik.

Urve

3 kommentaari:

Kuukala ütles ...

Tohutu kurb on.
Liina kaitseks ütleks, et Liina ei organiseeri midagi tagaselja. 27. september oli perede ühine kokkulepe viimasel koolitusel, mis toimus meie juures. Me leppisime selle kokku, et olla kindlad, et see kõigile sobib (kohal olid kõik peale Virge)ja sest Urve seda meilt palus(VABANDUST Urve, et keegi ei tulnud vähemalt mitte meie juures selle peale, et sulle helistada ja küsida kas sulle ka sobib! Siiralt palun vabandust). Meil oli mõte, et ehk saaksime siis ka Evelynale kuidagi kasulikud olla, nagu Gerda on seda varem ka välja pakkunud.
Loodan, et kõigil on võimalik 4. oktoobril Toris kohal olla. Meie pere saab kindlasti esindatud.
Kes ussitab, seda ma ka ei saa aru. Jah, meil on perede vahel olnud juttu projektist ja selle korraldusest. Jah, meil on töös ettepanekud. Loodame, et nädala pärast saab need ka edastatud. Uskuge, me ei taha muuta projekti põhimõtteid ega neist mööda vaadata. Me ei taha korralduses teist suunda keerata. Me tahame ainult asju selgemaks ja paremaks. Usun siiralt, et kui me oleme ettepanekud ära saatnud, siis neist nähtub ka projekti vedajatele, et asi ei ole ussitamine.
Päikest kõigile!
Age

Evelyna ütles ...

...olen kurb... ja just selle päras, et jagan julgelt ja rõõmuga meie blogi aadressi tuttavate seas. Nüüdki tulin selleks siia ja mis ma leian... Ma ei julge enam meile "reklaami" teha, kuigi meie blogi on olnud varemalt ääretult mõnus lugemine. Hea reklaam hobustele ja nende pidamisele ning lihtne võimalus anda tuttavatele võimalus tutvuda ühe tahuga meist :)
Tõesti tahaks loota, et saame rahu ja mõistmise isekeskis taastatud. 4.oktoobril kokku saades püüame kõik "kaitsepositsioonid" kõrvale jätta. Keskendugem üksteisele - sooviga olla teineteisele toeks. Eks aeg-ajalt on igaühel (ka peredel) omad raskemad ajad. Ei tahaks uskuda, et need raskused nüüd korraga kõiki meie projekti-peresid tabas...
Lõpetuseks olen tänulik Gerdale ja tema perele, Age perele ja teistele, kes olid valmis tulema mulle appi... eks neid "logisevaid" asju ole mul ikka, mis suuremat jõudu/rahvast vajavad. Küll tuleb tulevikus ka võimalusi siin kokku saada.
Jaksu ja rahu teile kõigile!
Evelyna

Kristi ütles ...

Sry, aga mina olen ilmselt üks neid kellel on kaamerafoobia.
See on täitsa isiklik probleem-alguse saanud juba ammu enne seda projekti ja ma loodan, et minu murekurtmist ei võeta projektisisese ussitamisena.
Ma ei saa midagi parata, et lähen närvi ja ei saa öösel korralikult magada, kui mingi filmimine ees ootab.
Hobuste ja perede külastus iseenesest on tore ja mul on nii mõndagi küsida-uurida- näidata. Meie pere ootab ja pereisal õnneks on täitsa poogen kas keegi filmib või mitte :)