neljapäev, 3. september 2009

Läki ikka appi!

Tere hobupered!
Eile õhtul, õigemini oli juba öö, kui ma üksi köögis seeni soolasin, uitas mu mõte ringi. Kuidagi kurb hakkas, et 27. septembrile planeeritud kokkusaamine Evelyna juures ära jääb. Kurb sellepärast, et kuna meil oli peale koolituse osa plaanis ju ka üheskoos Evelynale kasulikud olla, kui me juba suure hulgaga tema juures olema pidime. Me ju lubasime. See oleks nagu altvedamine ning eks tema on sellest ärajäämisest ilmselt kõige enam pettunud. Seetõttu teen väga ketserliku üleskutse ikkagi Evelynale külla minna ja tema aitamise osa ära teha. Loodetavasti Evelyna ise on sellega nõus :) Meie perel on valmisolek ja ka võimalus kaks nädalat Pärnumaal veeta. Kas teil ka on? Kirjutage palun kommentaaridesse oma arvamused (Evelyna, sina ka, eks :) Ja otse loomulikult on ka projekti vedajad oodatud, et koos midagi head teha.
Päikest kõigile!
Age

3 kommentaari:

Urve ütles ...

Armas mõte! Usun, et Evelynal kulub abi ikka ära. Mind kahjuks jätkuvalt sellel päeval ei ole, kuid soovin kõigile kena ja toimekat nädalavahetust.

Evelyna ütles ...

... :) No mis saab minu selle vastu olla, kui abi pakutakse... Ma muidugi püüan nüüd vaadata, MIS oleks pakilisem asi... ja mulle tundub, et ikka jätkuvalt Gerda poolt tähele-pandu "õnnetus" - kui mu suur küüniuks eest ära vajus, mistõttu ma ei saa "ust kinni panna" :D
...paraku on mul kõhklusi, kas naistevägi üksi sellega hakkama saab (kuigi naised võivad paljude asjadega hakkama saada) - seetõttu loodan ka kaasade oskustele ja jõulu ;)
Ja mis vast olulisem kogu selle ettevõtmise juures... - saada üksteisega lähedasemateks...

Arma ütles ...

hea mõte, ikka tulen
Arma