reede, 20. märts 2009

Kaks ühes

Hei-hei. Ära tõime ja nagu tavaliselt meie peres kombeks- ühe asemel kaks. Lisaks projekti märale - tupsununnu Keta- siis uues kodus ka täkk Kasper. Sõit kulges suhteliselt rahulikult...ise olime kõige rohkem närvis, ja muidugi on meie liikluskultuur olematu. Täitsa tavaline, et sulle sõidetakse ette ja pannakse pidurid plokki.....No täitsa õudne.....pidurdada ju järsult ei saa ja minna pole ka kuskile.... Sellel päeval sain 10 korda rohkem halle karvu juurde just tänu nõmedatele autojuhtidele.
Juba on võimalik iseloomu hinnata ja nagu mu mees ütleb, et minu hobused on kõik minu iseloomuga. Mära näitas meile mõlemale koha kätte.....mina võõrasse talli ei lähe..peale mõningast sikutamist-tirimist-tõmbamist- kollitamist- pakkusin talle heina ja meelitasin ta sellega talli.....Täkk marssis põhimõtteliselt kohe ise talli ja tervitas meie teist täkku jalgadele tõusuga.
Ja loomulikult näen ma oma meest veel vähem, sest nüüd istuba ta veel rohkem, tallis...ja poputab tibusid..nagu ta ise uute elanike kohta ütleb.
Üleskutse: kas tuleksite 11 ndal peale koolitust meile külla......kinnitaks keha enne pikka sõitus ja näitaks loomulikult oma tibusid...

4 kommentaari:

Liina ütles ...

minu arust on see suurepärane idee :) Vähemalt mina tuleksin väga hea meelega Teile külla.
Mida kaasa võiks võtta??

Katrin ütles ...

Heips...
Minagi tuleks meeleldi tutvuma :)

Maili ütles ...

Tänud kutsumast,hea meelega tulen teie tibusid vaatama!!!:)

Aili ütles ...

No Loomulikult.