esmaspäev, 2. märts 2009

Meie esimesed suuremad sammud

Terekest siis,mul nii kahju ,et ma jälle ei saanud koosolekule tulla,aga ehk keegi teist räägiks mulle,kuda seal oli.

Aga kui rääkida suurtest sammudest,siis me panime pühapäeval ja täna Agenda ree-ette.Esimene päev oli möllu kui palju,sest ta avaldas arvamust oma moodi,kuid mehed olid tublid ja suured tänud pean ütlema Maiele,kes mulle oma suurte kogemusepagasiga appi tuli.Muidugi rahunes ta pärast nati maha ja oli nagu noor hobune ikka,kes pidi uusi asju öppima.Teisel päeval läks juba nati paremini,lasi rahulikult ette rakendada ja läks kohaltki normaalselt minema.Paremale pööramisega on tal nati raskusi,kuid üldiselt olime me tänase päevaga rahul,eks näis mis ta homme teeb,sest siis panen ma meestega ilma Maieta ette,kuid ma olen optimistlik ja arvan ,et ta vötab nüüd asja paremini,kui eelmine päev.Tegelikult on ta tubli loom ja hea iseloomuga ning ma olen temaga täitsa rahul.

Tegelikult ma väga loodan ja hoian pöialt,et ka teie oma suksudega niikaugele jõuate ja hoian teile pöialt.Edu ka teile oma hobsidega ja jõudu.
Siin mõned jõupingutused meie tegemistest.