laupäev, 19. juuli 2008

Tsau tüdrukud

Tsau tüdrukud! Kas te magate? Me siin istume üleval ja ootame silmad pikad peas, et millal...
Kui ma koplis koristustalguid pidasin, avastasin, et lambad on kõik lagedaks näljerdanud, nii et pean suksu naabrimuti juurde kostile viima. Kas seda projekt lubab??????????????? Tegelt Aili ka muretseb, et kas betoonpõrand tallis on hea või pigem mitte.
Nali naljaks, aga soovime siis kõigile raudset närvi ja Aili hakkab koju sättima. ja ma saan ka magama.!!!!!1

4 kommentaari:

madis ütles ...

betoneeri ja pärast detoneeri see betoon sealt ära kah.tegeld oli väike tallide raamatus hea põrandaretsept ,tee ta pedajapakkust.loe omal raamat riiulis .ja kristile niipalju lohutuseksd, et kui jagub 40 lambale nosimist siis saavad 2 suksudki sõõnuks

Aili ütles ...

Madis, ah tuled hambaid teritama, ma olen lugenud seda raamatut küll, kuid teiste arvamus ja kogemused loevad ka midagi. Ei taha huupi ehitada ja siis kiruda ning lammutada, tahaks midagi, mis sõbrale hea ja endal ka hea hooldada.

madis ütles ...

a mõtle sellele ,et kuis sulle kõige rohkem meeldiks. ilmselt betoon see küll poleks. pealeselle aastane hobusega koos elamise kogemus näitab , et sügavallapanu polega eriti paha.pluss vabaelamine nigu muiste, ega ma pahapärast ma lausa lustist õritasiun.

Liina ütles ...

Tore on lugeda, et kõik on nii optimistlikud ja rõõmsad. Mina pean tunnistama küll, et olen hirmust kange homse suhtes ja üldse selle suhtes, kuidas ma toime tulen ja kõik muu selline.