kolmapäev, 30. juuli 2008

Onju kena


See on Aida. Ta jookseb. Praegu on ju hullult palju parme, nii et hobune saab 2 ampsu süüa kui peab juba varju otsima minema.

3 kommentaari:

Liina ütles ...

Kuidas Teil hobused end kätte lasevad saada?! Põnev oleks teada :)
Mul käis täna veterinaar Andorrat külastamas, ja esimese sutsu sai ta juba kätte... läbi suure häda.
Aga teine suts ja marutaudi süst on veel vaja teha!!!

madis ütles ...

väga lihtsalt.ta on vist võrreldes teiste suksudega ülimalt kodustatud.puhastame kapju,patsutame jalätsutame Aidad igalt poolt. Peale selle jalutasime bussist rahulikult koplisse. Ainuke kes tervitus matsu sai oli Kübar st. koer.Aagiga on mul väikesed lahkarvamused vahetevahel ma olen see kes teda igasuguseid asju vedama paneb .

Liina ütles ...

Noo jah.. ju vist nii oligi et mo pärdik ongi pisut teistsugune... aga lohutuseks mulle.. palju põnevam :P
Aga kuidas siis veel teistel suksudel läheb.. tervest hulgast hobuneiudest pole ei kippu ega kõppu.