esmaspäev, 26. juuli 2010

Issi on komandeeringust tagasi

Täpselt.. nimelt Rallik oli meil päris pikalt ära, oma tööd tegemas.

Tema komandeeringut pikendas veel need kohutavad kuumad ilmad, milledega ma lihtsalt ei lubanud teda ära tuua, mine tea mis vanema härrasmehega võib juhtuda.

Kuid laupäeval siis toodi ta tagasi. Veelkord soovin väga tänada Eret kelle rahuliku meeleta ja abita poleks see asi nii kenasti sujunud.
Nagu ka pildilt näha on, on Rosina tõeline issi laps, tema otsis kõige kiiremini papaa lähedust ning võttis Ralliku igasuguse pahameele virveta vastu erinevalt tibidest, kes pahameelitsesid, lõid takka üles, ning jooksid eest ära.

Hiljem aga, kui kõige eelnevaga oli täiesti selgeks tehtud, kui pahaks pandi härra eemal olekut - tervitasid jälle oma täkku ja see järel nagu midagi poleks juhtunud, rahumeelselt karjamaad jagama hakkasid.

Mina olen ise õnnelik ja rahul, kõik minu hobused on tervelt ja õnnelikult tagasi - kõik koos karjamaal. Teate, pärast viit hobust on neli ikka kohutavalt vähe ;)

Olen otsustanud, et enne kuumade ilmade taandumist ma oma hobustega ma suuremat tegema ei hakka. Kõik treeningud on peatatud kuni paremate ilmade saabumiseni.
Sügisel-Talvel loodan Andorra sadulasse saada, nii et tema seljas ka ratsutada saaks, sest kevadel on juba oodata järgmist varssa ning siis on jälle vaja pausi pidada.

Kommentaare ei ole: