teisipäev, 31. august 2010

KETA


Tere! Olen Ly ja Heiferi pere uus liige. Olen see õnnelik ,kes saab raskeveo mära Ketale uut kodu pakkuda.Alustuseks pean aga kohe vabandama,et olen enda tutvustamisega ja kirja kirjutamisega kaua viivitanud, kuid midagi pole teha- lihtsalt olen selline"mitte kohe tegija tüüp".

Meile mehega tuli Heifer projektiga liitumine nagu välk selgest taevast. Ühel pühapäeval kuulsin Ketast-esmaspäeval saatsin taotluse -neljapäeval käidi meil külas ning teisel pühapäeval oligi hobuse preili juba meil..Seni polnud ma kunagi seda tõugu hobustega kokku puutunud ning kui proua Urve meie külastusel mainis,et see on "suur" loom, tekkis minus väike kahtluse uss,kas ma saan ikka temaga hakkama. Enne olid meie peres tori mära Santa,shetlandi poni Kõdi ja tema varss Teresa. Praegu on meie juures ka tori mära Vekkla,kes on tite ootel.

20.juuni saabuski Keta meile. Lastel oli ka elevust,kui palju. Jah -ta oli tõesti suur loom! Tänaseks oleme temaga juba 4 kuud koos veetnud ja võin öelda,et ta on ääretult vahva tegelane. Ta on meie pere kõige rahulikum liige:) Keta on samuti tite ootel ning veebruaris peaks poegima. Meil on veel mõni lihaveis ja 2 jaanalindu,kes on mehe lemmikud. Mees siiani hobustega eriti ei suhelnud,kuid nüüd on Ketast saanud tema sõbranne. Lisan siia ka ühe pildi ,kus Keta koos oma sõbranne Vekklaga jaanalinde vaatab.

Ly

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

I waѕ extremеly pleased to uncover this ωeb site.
І want to tο thank you for your time јuѕt for thiѕ fantastic reaԁ!
! I ԁefinіtely enjoyed eνеry little
bit of it anԁ i also have you bookmаrκеd to see new informatіon in your blоg.
Here is my web blog - girl gets ring