esmaspäev, 12. oktoober 2009

Projektijuht

...
Liina lõpetab oma tegevuse projektijuhtina.
Täname teda tehtud töö eest!

Nii nagu me pühapäeval, 04.oktoobril kokku leppisime, lubasin panna siia blogisse ankeedi projektijuhi kohta. Siin ta nüüd on. Palun avaldage oma arvamust.

Ankeet on avatud kuni 25. oktoobrini 2009.a.

3 kommentaari:

Kuukala ütles ...

Mina nägin eelkirjutanud anonüümse kommentaari eile õhtul ja olen temaga täitsa nõus, et võiks olla ka kolmas variant kus saaks ise veel ettepanekuid teha projektijuhi osas. Mitte et mul etteantud valiku osas midagi ette heita oleks aga mõnele teisele võib-olla ei sobi.
Minu isiklik arvamus on, et projektijuht võiks olla siseringist ehk siis projekti perede hulgast. Ja lisaks peaks see olema keegi, kes teab hobustest rohkem kui keskmine algaja projektipere. Sellised tingimused jätavad perede hulgast minu arvutuste kohaselt neli isikut kui äsja projektijuhi kohalt lahkunud Liina välja arvata. Ja Katrin sobib selleks väga hästi kui ta ise sellega nõus on.
Päikest!

Urve ütles ...

Palun kasutage oma arvamuse avaldamiseks ankeeti ja tooge seal välja konkreetsed ettepanekud koos põhjaliku selgitusega, miks teie arvates just teie poolt esitatud inimene peaks projektijuhiks saama. Kokkuvõtte teeme ainult ankeedi alusel.

Räägime igaüks enda eest!

Urve ütles ...

Ja veel ... kuni mõne pere esindaja tahab ise väga hakata projektijuhiks, siis selle soovi võib siin kommentaarides välja öelda.