pühapäev, 15. veebruar 2009

Veebruari kuu koolitus toimub 28.02.2009, Toris, Pärnumaal

Koolituse algne ajakava on siis selline:

10:30 – kogunemine EHS´i kontori ruumides – toimub info vahetus ja registreerimine.

Koolitus algab kell 11:00

Päevakorras on:

* Rakendamise Koolitus, toimub Tori Hobusekasvatuse õuel lasipuu juures – Jaanus Kallaste

1. ühe hobuse rakendamine loogarakendiga
2. ühe hobuse rakendamine sorirakendiga
3. soovi korral ka paarisrakendi rakendamine sorirakendiga

Pärast on võimalik, saada vastuseid ka tekkinud küsimustele.

* PRIA toetuse taotlemisest, toimub EHS´i kontori ruumides

- Investeeringu toetused – Aili Einala
- Ohustatud tõugu loomade toetus – Liina Lasn

*... jooksvad küsimused


Saadan selle sama info varsti kõigile ka e-mailide peale. Kes kirja kätte ei saa, see palun andku oma osalemisest ikka teada meilile liinalasn@hotmail.com või siis siia samasse - kommentaaridesse.

7 kommentaari:

Evelyna ütles ...

Võtan teadmiseks - samas pole kindel, kas jõuan - sellest hoolimata jaksu ja tervist Teile!

Anonüümne ütles ...

Tere!!:))) Olen seni olnud ainult teie blogi andunud lugeja,nüüd on aeg kapist välja tulla ja teiega koos õppima asuda!;) Olen seega teise ringi programmisosaleja...ja mul tuleb oodata,mil teie iludused emaks saavad!:)Seni aga kogun teadmisi ja liitun teie toreda seltskonnaga,kui lubate!:)
Kohtumiseni Toris!
Maili

Urve ütles ...

Meeldivat päeva Teile soovides!
Urve ja Kristi

Gerda ütles ...

Osalen kindlasti.(ja rõõm on teada,et ka teise ringi pered on leidnud julguse meie koolitusel osaleda!)Kohtumiseni!

Anonüümne ütles ...

püüan ka ikke tulla,kui ülemus just viimasel hetkel jälle tööle ei kutsu.aga ma püüan ikkagi tulla
kohtumiseni
merilin

Aili ütles ...

Olen kohal, kui puuslak mind rohkem maha ei murra.

Kristi ütles ...

mul on kutse juubelipidusse, aga ma vaatan mida teha annab. äkki annab aega planeerida;)