laupäev, 21. veebruar 2009

Aeg läheb lausa lennates, alles oli meil Viljandis koolitus-kus käsitlesime ka Blogi ja kõik lubasime, et hakkame kohe usinasti kirjutama. Jah, peab tunnistama, et mina oma lubadust pidanud ei ole, kuid nüüd proovin asja parandada.
Muidu läheb meil kenasti, kahju on sõbrakesest, kuna minu tervislikel põhjustel on tema veidi ula peale jäänud- ei ole nii palju tegeleda saanud, kui oleks tahtnud, aga tervis ennekõike.
Teine mure oli veel, küsisin seda ka Liinalt, kuid tema arvas, et ma narrin teda. Minul aga tõsi taga, mis siis saab kui meie sõber pihta pannakse. Meil siin käivad teatud rahvuse esindajad ja tahavad hobust osta. Esmalt nad tulid küll silku müüma, kuid siis tekkis hobu ostu soov ja minul närv must. Esimene öö ei saanud kohe kuidagi sõba silmale, kujutasin elavalt ette kuidas meie sõber pihta pannakse ja nahka pistetekse, käisin korduvalt hobust kontrollimas ja jalutasin koeraga ümber maja.....


Teine tore asi oli see, et käisin mina 19.02.2009 Viljandis lihaveisekasvatuse koolitusel ja sain seal tuttavaks meie teise ringi pere perenaise Mailiga. Esmakohtumine oli küll väga tore ja positiivne, loodan et mitte ainult mulle- tere tulemast Maili meie pisikesse seltskonda.

Ning veel natuke teemast välja kaldumist. Kuna paar meie projekti peret on tundnud huvi meie kõrvaltegevuse vastu , siis mõtlesin et ehk on veel peresid, kes oles huvitatud väikestest nelja jalgsetest sõpradest. Alguses soovisime veidi rohkem loom põhikarjaks kasvatada, kuid nüüd oleme arvu veidi vähendanuid ja seega oleks meil ära müüa ilusad roosad notsud, kellel sünniajaks 24.12.2008










01.01.2009 nägid nad välja sellised....... Ilusad , Onju!!!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

tere,merilin siin.
meie perel oleks huvi,et mis hinnaga sa neid notsusid müüd.

Liina ütles ...

Ei pidanud naljaks :(.
Lihtsalt sellise asja peale ei oska kosta A´d ega O´d. Probleem on tõsine ning sellistest asjadest on vaja rääkida, teadvustamaks ka teisi, kui võimalikust kerkivast probleemist. Sest igal pool meediaski vahepeal oli suur uudis, kuidas hobuseid käidi varastamas.. või vähemalt prooviti seda teha.
Ma kahjuks lihtsalt ei oska aidata, kindlasti peaks näpistama aega ka selle teema lahkamiseks meie õppepäeval. Seniks hoidke vaim valmis ja tugev.. õnne ja edu.

Aili ütles ...

Merilin ole hea saada mulle meil ailieinala@hot.ee või helista
56613817, olen sinu kontaktidel kaotsi lasknud minna- ju siis kui meie arvuti kokku jooksis.

Liina- olgu ma ei väljendanud end kuigi täpselt, tegelikult oli sinu esimene küsimus mulle -Kas sa mõnitad mind????? ja kui ma sulle kogu loo rääkisin olime ühel arvamusel, et teema on tõsine.Ma tegelikult pidasin silmas su hetke reaktsiooni sellele kui ma küsisin, et mis siis saab, kui hobune ära varastatakse. Mul on tõsiselt kahju kui ma sulle kuidagi liiga tegin...