esmaspäev, 9. veebruar 2009

Tere siis....


Nüüd ka mina sain ükskord sellele kirjutamise asjale siis pihta,kaua läks, aga asja sai.täna oli nii mõnus päikeseline ilm ja õnneks sain ka poole päeva pealt töölt koju,vahel veab ka.Kodus olles tegelesin oma hobsidega,ning lõppkokkuvõttes jäin oma päevaga rahule.

Niipalju siis teile tutvustuseks,et mul on siis :Hasoona- keda kutsume mammiks,Rõõsik-kes on papi,Mirabell-keda pere kutsub punniks,kuna tal on selline jonnakas iseloom ja siis on veel mu kõige noorim Agenda-teda kutsume tüdrukuks.

Niipalju siis ka minu tegelaste tutvustuseks.

3 kommentaari:

Evelyna ütles ...

Tore ka Teist kuulda - eriti lahedad on need hobsude "hüüdnimed"

Anonüümne ütles ...

mul tekivad alati oma hobustele hüüdnimed ja kusjuures nad reageerivad jummala hästi nii nendele nimedele kuika päris nimedele

Gerda ütles ...

Tere Merilin!tTore,et blogisse "elumärki"ilmutasid.Mäletan Sind väga selgesti meie esimeste koolituste aegust.Ja vahepeal jõudis "kümme"küsimust tekkida,kuhu oled jäänud!?AGENDA on superilus hobune ja ilmselt on ta ainuõige omaniku kättesse sattunud.Edu ja järgmiste kohtumisteni!