laupäev, 30. august 2008

Unised tervitused Kaismalt



Jah tuleb tõde tunnistada, kool on algamas- kiire, kiire,kiire...............

Nii me siin Kaismal olemegi päevad läbi rakkes ja õhtul unised, ei jõua blogigi vaatata veel vähem kirjutada.

Kristi hobustel on ka rännu aeg, kõik küla õunaaiad ja veel magusamad kohad leiavad üles, kuid koduteed mitte- nii et Kristil veel topelt koormus kahe suksuga ööhämaruses kodu poole kapata, teades, et hundid on läheduses sestap tuli valjul häälel laulda, et hundid suksusid nahka ei pistaks ega jahimehed põdra pähe maha ei laseks. Kulu nii vaimne kui füüsiline....

Ailil aga nii igav elu, et ei tee hobune midagi põnevat ja perenaine ka ei jaksa suksut üle trumbata, nii me lihtsalt kulgeme ja kulutame närve kooli-šopingutele, kuna kaks sõpra kooli minemas, üks esimesse ja teine teisse klassi-hurraa õpingutele!!!!!!!!!

2 kommentaari:

Evelyna ütles ...

Hee... Vaata kella... ja mina siiani üleval - sai koolilapse pükse ümber tehtud ja kiire pilk ka blogisse põigatud.
Niipea, kui elu taas igapäevase rütmi saab, hakkan ka oma elu korraldama...

Aili ütles ...

Mul selline kellaaeg kotile kobimiseks tavaline, kuid kahjuks kui mul tosin muud tegemist ootamas ei ole ma blogima meister- tõsi ma lasen pilgu üle, et vaadata kuidas teistel läheb, kuid ise midagi kirja panna on väga raske. Kuid ei tea äkki on asi tahtmises.....