reede, 29. august 2008

Sügis tuleb

.. tuleb peaaegu märkamatult, kõige sinna kuuluvaga. Hobused hakkavad juba vaikselt karva ajama ja on tekkinud selge soov ringi rünnata ja rännata.
Hetkeliselt (mingiks nädalaks) on mul hobuste treenimine kui selline suures osas peatatud, kuna iga aastase meevurritamise käigus sai mu vasakkäsi teataval määral kahjustada (pöial läks liigesest välja) ja see tõttu pandi see kibekiiresti erakorralises abis lahasesse. Käin neid igapäev küll patsutamas.. ja kaks korda olen neid ka viinud riistakuuri juurde harjamiseks ja niisama käega harjutamiseks.. aga ratsutamine ja kordetamine on hetkel ära jäänud.
Üks hmm ütleme nii tore üllatus oli mul siiski.. see juhtus mõned päevad tagasi.. nimelt viisime hobuseid jalutama ja otsustasime, et viime mööda tavalist teed mööda (seal kus autod kah liiguvad), igatahes juhtus nii et enne kui me õuest jõudsime lõplikult lahkuda tuli üks auto meile vastu.. üritasime kiiresti taganeda tagasi õue aga oli juba liiga hilja, Andorra nägi juba lähenevad punast ja mürisevat.. ja peatus teatavas hirmukangestuses.. ja samal hetkel andis kordenöör järgi... nimelt metall osa läks lihtsalt pooleks!!! Igatahes hobune pääses lahti ja kihutas vastassuunas autole minema.. ei suuda tänitamata jätta ka autojuhi pihta.. see nuhtlus ei saanud aru, et nimelt mõned meetrid eemal oleks tarvilik peatuma jääda mitte järjest ligi kihutada.. ehki ma üritasin kõigi võimalike märkidega selgeks teha, et peatugu nüüd hetkeks.. aa ju tal oli siis nii kiire, et mitte ei täinud. No hea osa oli selles, et Andorra pisut jooksis.. ja kui paanika otsa sai siis tuli ta minu juurde rahulikult tagasi.. ta rõõmustas mind sellega tõesti.
Nüüd veel selline asi... see on kõigile teile teised blogijad... võtsin vastu otsuse.. ma ei kirjuta enam siia enne.. kui ka teised heifer projekti kaudu hobuse omanikeks saanud on siia kirjutanud.. nooh vähemalt 3 erineva hobuse kohta (ja ikka korralikud blogi postitused). Võtke seda teadet/ähvardust nii nagu tahate...
Nii et siis jõudu teile

Kommentaare ei ole: