laupäev, 29. mai 2010

Saage tuttavaks.....





Olen täkupoiss,kes sündis täna öösel Oja-Kallaste tallu.Minu ema on TAIGA ja isa ARE.Ja minu nimeks saab ARTAG!

9 kommentaari:

Urve ütles ...

Palju-palju õnne pisikesele, emmele ja kindlasti Gerdale ja kõigile teistele kaasosalistele :)

Gerda ütles ...

Tänan.....Mõtlesin,et lähen täna ka Ekut kallistama,sest ta on meie perele nii hinnalise aarde kinkinud!

Anonüümne ütles ...

Suured õnnitlused ja kallistused kõigile minu poolt ka. Meganummi;)

Unknown ütles ...

Oi palju õnne!!! Juba kolmas täkupoiss, vast järgmine tuleb mära.

Kristi ütles ...

Oi, palju õnne!!! Meie projekti kolmas täkupoiss see aasta.

Gerda ütles ...

Tänan kõigi heasoovlike õnnitluste eest. Ja tahaksin siinkohal mainida,et:oma isekuses ja hoolivuses oli meie majas oodatud täkkvarss,nii et jälle järjekordselt ei petnud mu armas hobu TAIGA minu ootusi!!!

Evelyna ütles ...

Wau! Ja mis tore värvide "mäng"? Ema - kollane, isa - must ja Artag kõrb (?)
Ps. sry - ma pole värvuste nimetamises nii tugev veel :)Loodan, et ei pannud mööda.
Kallid kõigie!

Liina ütles ...

Õnnitlused :)

The Saucy Twins ütles ...

Tere tulemast siia maailma! On ikka ilus pojuke küll :)

Lotte ja Henry (kellel on kahju, et ise kohal ei olnud, kui varsake sündis!)