laupäev, 3. aprill 2010

Minge seenele ....

...
Üks minu hea tuttav leidis täna netist ühe minu enda pildi ja kommentaari selle juurde. Ega ma ise ka õieti mäletanud, millal ma selle niimoodi kirja olin pannud. Aga siin ka teile väike meeleolukas vahelugemine:


Ja siin on näha kuidas minu väikesed lapsed (Rauno 7a ja Kristi 10 a) sugutäkuga heinatööd teevad. Hobune on pere sõber, kui inimesed teda hoiavad ja temast hoolivad.
Minu ARE, hüüdminega EKU on olnud pere ainus hobune aastaid ja minge kõik seenele, kes väidavad, et hobused üksi olles kurjaks lähevad - asi on ikka inimestes ja peres endis - tegelege oma hobusega ja mitte miskit sellist ei juhtu. Allikas Facebook

1 kommentaar:

Gerda ütles ...

EKU vaatamisest ei väsi silmad kunagi....ja EKUT saab iseloomustada vaid ülivõrdes...Olen uhke,et Taiga ootab just temalt varssa!