laupäev, 10. jaanuar 2009

Inimene õpib kogu elu...ja läbi ehmatuste!!!

Kirjutan selle loo selleks,et Teist keegi paanikasse ei satuks,kui Teie lemmikul midagi logiseb...näiteks hambad?!
Olin eile kodust eemal,Abjas lillepoes tööl.Ja nagu mulle kombeks,helistan ma siis iga paari tunni järel koju,veendumaks,et kõik korras.Minu abikaasa vastas rõõmsasti nagu alati,et kodus on kõik korras,ainult et...TAIGA on endale viga teinud!?Seletab siis mulle,et Taigal oli suu verine ja tundus et esihammas on ära.Mina paanikas ja "süümekates",et mind kodus polnud ja valasin enda pahameele oma mehe peale välja,et tema ei valvanud Taigat korralikult jne.Kui ma siis peale kõne lõpetamist natuke mõtlesin,tuli mulle mõttesähvatus hammaste vahetusest...
Helistasin Urvele ja sain kinnitust oma kahtlustele,et võibki tegu olla hammaste vahetusega.Enne kui ma jõudsin oma mehelt "hurjutamise"pärast vabandust paluda,helistas ta mulle ja ütles,et ma võin Taiga hamba hambahaldjale viia.Eks temalgi hakkas süda piinama ja hoolimata algaja hobusekasvataja staatusest tõmbas ta Taigal selle lahtise logiseva hamba välja.
Õhtul kui koju jõudsin,oli mind ootamas alati rõõmus Taiga ja väga asjalik abikaasa,kes demonstreeris mulle kuidas hobuse suhu vaadata.Veendusin jälle kord,et meie hobune on äraütlemata tubli ja vapper:ta lepib kõigega mida pererahvas vajalikuks peab ja olgugi,et ilmselgelt oli tal ebamugav süüa,tegi ta heina söömise juures väga tähtsat nägu,ise silmanurgast mind piiludes ja kui ta arvas et ma ei näe,ajas heina suust välja...Kannatlik nagu EESTLASELE omane!
Pärast sain teada,et hammaste vahetusest oli juttu koolitusel kus mind polnud ja tundus,et olengi ainuke rumal,kes ei tea millega tegu,aga otsustasin ikkagi oma rumaluse Teile lugemiseks panna...
Ja nüüd mulle jääb eluks ajaks meelde,et HOBUSTEL VAHETUVAD HAMBAD 3~4 aastaselt!

2 kommentaari:

Aili ütles ...

Tead, võid ikka igal koolitusel osaleda küll, kuid kui sellised hetked on käes on saatjaks ikka paanika ja hirmud.Minu jaoks on Hobused jätkuvalt suur mõistatus ja iga päev tais uusi avastusi......

Liina ütles ...

Seda hammaste nalja ma tean, Estril oli see eelmine aasta (nüüd siis üleeelmine) .. pidin endal hinge peaaegu seest välja ehmatama esialgu.. aga kui kena valge kiku hakkas tühja koha pealt välja paistma oli väga õnnelik ja rahul.
Oma häbiks pean tunnistama, et seda hammaste vahetuse juttu ma koolituselt ei mäleta aga jah.. kui me mäletaksime kõik, mis meile eales on räägitud, kas poleks tore see?