pühapäev, 4. jaanuar 2009

Nädal 52 ja Nädal 1

Odrajahu-karask sai just ahju pistetud nüüd tuleb pisut oodata ja siis saab kuuma karaskit mee ja piimaga nautida.
Tänasega lõppeb siis minu puhkus, tahaks rinna ette lüüa ja teatada, et oi kui palju ma teinud olen ja oli kui tubli ma olen... aga ma ei saa :(. Tee mis sa teed.. päevad lendavad kiirelt.

Ester ja Andorra tunnevad ennast kenasti -jahedam ilm ongi parem ja kui sinna juurde paistab veel päike siis - mida enamat sa oskad soovida.






Aasta vahetuse elasime kenasti üle - minul isiklikult olid tuhat hirmu sellega seoses aga näib, et hobused on selles suhtes minust targemad.

Kui nüüd aus olla siis mul on häbi, pole ma tegelikult ju midagi jõudud, kui vaid seda, et olen neid rohkem aiast väljavõtnud ja teise aeda "jooksma" pannud, aga sellega on ka üldiselt asi piirdunud. Enese vabandusi on tuhandeid, küll on maa konarlik ja ilm kole ja... kärss kärnas ja maa külmand... Tegelikult kõik süü võib ajada raamatute kaela (kerge kas pole?!).. peaaegu iga puhkusepäeva öö lugesin ma raamatuid, kuni kella kolme-neljani öösel seega ärkasin kuskil kella ühe paiku päeval alles ja palju sa siis enam ikka jõuad päevavalges ära teha?!


Hobused on muidu tublid, eks nad on minu veidrustega juba harjunud - kusjuures Mia on nende liitlaseks kujunenud, kui asi puudutab minu toast välja ajamist. Nii kui kell on seal maal, et võiks hakata juba hobuste juurde minema hakkab see koer mu peale haukuma ja muud moodi märku andma et ... võiks nagu minna või ...

Mis siis veel ... hetkel on käsil täielik masendus, kuna mul auto otsustas üles öelda ja ma ei tea mis tal viga on :( seega ei saa ma ka maale hobuste juurde nii tihti sõita, kui vahest ise tahaks.

Ülehomme on juba kolme kuninga päev, siis saavad pühad lõplikult läbi.,..

Aga hetkel on mul veel võimalus Teile soovida edukat ja HEAD UUT AASTAT! (kui aus olla siis seda on meil kõigil vaja - kui veel mõelda millega peaks tegelema nüüd siis sellel aastal ja palju peab jõudma... tuleb kananahk ihule.)
Oh karask sai valmis... seega kribamisteni järgmisel nädalal ;)

2 kommentaari:

Kristi ütles ...

OO raamatud, mmmm karask

Liina ütles ...

Paeluvad nõrkused :P
Aga meil on nüüd kah lund :D:D