reede, 4. mai 2012

"Ei saa mitte vaiki olla...." :D

Ja kuigi ma otseselt projektiga enam nii seotud pole, siiski tahan jagada oma rõõmu ning teatada, et Randa sai oma kolmada varsaga maha. Tüdrukust tuleb (vist) võik mära. Kokkuleppe kohaselt on varsake minu - uus Randa omanik kasvatab teda oma karja juures, kuni minu olud muutuvad...
Ja kuigi mulle on millegi pärast sobinud täkuhakatised rohkem - nende naistega on raskem olnud hakkama saada :) - aga ju siis see ka millekski hää om, et mul taas mära on :) ja õnnelik olen ikkagi, et kõik hästi läks.
(Ootasin ju ma uut tegelast alles paari kuu pärast - see on, kui hobud on vabapidamisel ja omanik märke lugeda ei mõista :D - ja Randa transport uude koju oli alles esmaspäeval - 30.04.)
 ...siin see Randa teine tütreke ongi - Anette.
 Põdravõik - olevat värvuse nimi :) . Ja vallatust täis - olevat olnud tegu, et pildile saada :)

3 kommentaari:

Urve ütles ...

Vahva uudis! Palju õnne! Tore kui saad pildi ka meile vaatamiseks ülesse panna.

Kuigi tõesti need pered, kes oma kohustuse edasi on andnud, ei ole otseselt projekti osas enam kohustustega seotud, ootame teid ikka meie sekka - oma teadmisi jagama ja lihtsalt meiega koos toredat seltskonda nautima. Meil on ju millest ühiselt rääkida - meie vahvad suksud :)

Anonüümne ütles ...

Randa poegimist võis oluliselt kiirendada ka tema transport sellises tiinusestaadiumis ja kodu vahetamine, mis kõik tekitab hobusele päris kõvasti stressi.

Evelyna ütles ...

Randa ja Anette kohta võib sattuda lugema ka uue omaniku blogist ;) http://ratsamatkad.blogspot.com/ - kel huvi.
Kuid seal muudki huvitavat mõtisklemiseks.