kolmapäev, 29. juuni 2011

Anna-Brita on saanud endale uue kodu :)

... olin küll valmis selleks, et Anna-Brita ei jää meile kauaks ja müükki oli juba mõnda aega käimas, kuid asjad said "lõppviimistluse" ikka kuidagi äkki. Ent samas usun, et sageli just nii juhtuvadki asjad leidma parima lahenduse... (või püüan ma end nii lohutada :) - kes teab) Igal juhul püüan meeles hoida seda head "palve-näidist" Garnegy raamatust "Ärge muretsege, hakake elama" - "Jumal andku mulle meelekindlust leppida asjadega, mida ma ei saa muuta, julgust muuta neid asju, mida mul on võimalik muuta ning tarkust teha nende vahel vahet".
Igal juhul jäi mu süda rahule, kui nägin potensiaalset / tegelikku peremeest otsimas Anna-Britaga kontakti, veenmas teda - et võid mind usaldada - ja see kuidas need kaks said ilusti omavahel hakkama... Nii ei tulnud mul isegi mitte pisarat silma :), sest usun, et mu esimene noor hobu saab hea kodu. Pealegi ootas teda ees sõbranna - Rosina ;) - nii et mis veel tahta ühele hobu-hingele...
Loodan neist edaspidi ka siin, meie blogis, üht-teist kuulda - on ju nad "meiega samas paadis" - meie verivärske Heiferipere - Marit ja Kalmer. Edu ja kannatlikku meelt Teile ;)

Kommentaare ei ole: