teisipäev, 3. mai 2011

Tervitused kõigile!

Kirjutan nüüd kirja, mida ma oleks tahtnud kirjtuada kohe peale psühhokursust aga läks nii nagu alati... ;).

Esiteks ma väga kiidan viimast koolitust. Keegi pole sel teemal siin sõna võtnud aga ma tunnen, et peab sellest rääkima. Kõik kes te kohal polnud, kui teil kunagi veel on võimalust seda loengut kuulama minna, siis kasutage seda võimalust! Tagantjärele tundub, et see kohalolnud 18 inimest oli nii võrratu asja jaoks vähe, kohti oli ju tegelikult veel küllaga. Koolitus oli ÜLIhea, st Kati Leutonen luges seda asja väga hästi, ta ilmselgest teadis mida ta räägib ja oskas seda ka väga hästi edasi anda. See koolitus oli ÜLIvajalik ja see peaks olema üks esimesi koolitusi üldse, igale hobusepidajale. Minu isiklik arvamus ;).

Mida tarka teada saime. Nagu Kati alguses ütles, et loengu kokkuvõte on see, et hobune on saakloom, hobune on karjaloom ja hobune on klautrofoobiline. Ja et põhimõtteliselt see ongi kõik mida teadama peab, sest kõik muu tuleneb sellest. Muidugi oli seal palju muid huvitavaid tähelepanekuid ja arutlusi. Jutt oli loogiline (minu arvates) ja et rohkem edasi anda kulub teine 7 tundi (koos kohvi- ja lõunapausidega :D). No või tegelt rohkem (või vähem?), sest mina nii hästi ei tea ega oska kui Kati :P. Aga Ivi lubas temal olevad mingid paberid eelmisest samast koolitusest sisse skännida ja Koduhobu blogisse õppematerjalide alla üles riputada (kuigi ega loengut kuulamata vist äkki sealt palju mõistagi.. a mine tea). Ootan seda väga (hoolimata sellest, et üritasin olla korralik konspekteerija :)).

Teisest vallast tahaks kirjutada seda, et nagu ma 22. märtsi postituses kirjutasin, oli meil peale 17. märtsi kohtumist kaks konkreetset kokkulepet. Esiteks pidime mõtlema hobuplaani teemadel. Mina panin oma mõtted virtuaalpaberile ja kes neid näha soovib, siis neile ma lahkelt saadan. Andsin oma virtuaalpaberi ka Ivile. Paraku ei saanud ma mingeid muid mõtteid kelleltki teiselt aga loodame, et minu mõtetegi üle mõeldakse ja sel teemal edaspidi veel arutletakse. Samuti on kahju sellest, et ei mul ega ka kellelgi teisel ei tulnud pähe paluda ja ise kaasa võtta kui olemas hobupäevikuid, et need kel pole saaks mõtteid ja snitti võtta. Aga püüan siis ise enne järgmist koolitust siin hõigata, et võtke kaasa ;)

Lõpetuseks kolm täiesti hobuvälist pilti. Eelmise aasta savivoolimisest on nüüd minu käes (sest ma olin vist viimane kel polnud veel omi asju käes ja Ivi tõi kõik olemasoleva mulle) hulk töid mis meile ei kuulu. Kes vähegi tunnistab mõne töö enda omaks, siis andke teada ja toimetan teieni järgnevatel koolitustel kus osalen. Seal on ka selliseid asju mis on vist mõne muu tüki küljest pudenenud aga mina ei võta endale selle üle otsustusõigust. Lõputult ma enda käes neid ei hoia (Ivi neid ka tagasi ei tahtnud), eks ma teen veel mõne meeldetuletuse siia mõne kuu jooksul aga kui sügise alguseks on veel mõni töö minu käes siis võtan endale küll julguse need asjad kas oma majapidamises kasutusse võtta või midagi veel hullemat :). Niiet olge julged oma töid enda omaks tunnistama!







Parimat ja kaunist kevadet!

PS! Meie hobsid on ka elus ja terved, üks naudib vastassugupoole tähelepanu ja teine kahjuks jäi ilma oma sootunnusest aga paraneb jõudsalt ;)

1 kommentaar:

Evelyna ütles ...

Tore, et eelmisest koolituses juttu tuli. Ka mul oli mõttes tänusõnad siia postitada, aga nagu ikka - kui kohe ei tee, ununeb ära...