esmaspäev, 21. märts 2011



Tervitused Kargojalt

Kevad läheneb - kuigi jah :) , õue vaadates nii ei tundu... Kuid pole kaugel aeg, kui tuleb toetuste taotlemisele mõtlema hakata. Olen vahepeal saanud taas kogemus, mida tahan Teiega jagada...
Eelmise aasta mais taotlesin minagi oma hobuperele ohustatud tõu toetust. Sel aastal sain lisada ka Anna-Brita toetuse saajate hulka. Üllatunud olin aga, kui selle aasta veebruaris kontole laekunud summa kohe kuidagi ei klappinud - arvuta kuidas tahad (eks see eurole üleminek tegi asja ka omakorda segasemaks, kuid ikkagi tundus, et midagi oleks nagu puudu). Nii ma siis hakkasin asja uurima - helistasin kõigepealt PRIA-sse - ikka Tartu kohe. Seal suunati mind aina edasi ja -edasi, kuni soovitati nö vaie kirjutada (kuigi käskkiri polnud minuni veel jõudnud). Võtsin ühendust ka Kristaga, et kontrollida, kas EHS-i poolt on paberimajandus korras - jah oli.
Mõne aja pärast tuli siis mu järelpärimise peale ka kirjalik vastus - et PRIA tehtud kontrolli tulemusena jõuti järeldusele, et sellist hobust, nagu Anna-Brita ei eksisteeri. Olin ikka päris üllatunud. Kuid kui hakkasin sasipundart lahti arutama, selgus, et algse näpuka olin teinud siiski mina ise - märkides Anna-Brita sünnikuupäevas tema ema paaritumise kuupäeva (mis on passis üpris lähestikku sünnikuupäevaga) ... :D :D :D Kui nii, siis nii. Mis mulle seejuures nii nalja teeb? Eeskätt see tõdemus, et sain taas kinnitust - KÕIK, MIS JUHTUB, JUHTUB MINGIL KINDLAL EESMÄRGIL. Seekord oli mul õnne ja sellest ka aru saada....
.... Olen juba mõnda aega kaalunud, kuidas edasi minna - hobustega või mitte? Raske on olnud - nii füüsiliselt, materjaalselt aga ka emaotsionaalselt... Igal juhul sai otsustatud proovida jätkata kahega. Nagu te teate on kaks loomühikut ka karjatamise toetuse min ja kuna ma eelmisel aastal sain ka kahele hobusele toetust, siis ei teki ka probleemi säilitada seda hobuste arvu, mida viimati PRIA-le sai ette näidatud - et ohust. tõu toetust saada. Oleks ma nüüd märkinud Anna-Brita õige sünnikuupäeva, siis oleksin sel aastal fakti ees, et kuidas vähendada - 3-lt 2-le Taas lisaprobleemid - mis seekord ära jäid :D.
Miks ma sellest siin kirjutan?
  • Üks põhjus - kui vaja, ajage pabereid täites kasvõi näpuga järge... :D
  • Teiseks põhjuseks - ja mitte vähem oluliseks - on Karssoni põhimõte "Rahu, ainult rahu!", sest kõigel, mis elus ette tuleb, on oma tähendus - olenemata sellest, kas meie sellele saame pihta või ei. Meie õnn, kui saame, sest selle kogemine annab omamoodi vabaduse ja kindlustunde edasi kulgeda... ;)

Kommentaare ei ole: