teisipäev, 1. märts 2011

Arvutikoolitus?

Tere, kõigile meie peredele ja teistele huvilistele.

Soovin saada kiiret vastust selle kohta, et... kas teha arvutikoolitust ja millal? Kes on kindlad osalejad ning mida täpsemalt Te sooviksite õppida? Koolitust hakkan organiseerima alles siis, kui on olemas vähemalt 10 huvilist. Kas endale väikse kodulehe valmistamist või mingit excelit või wordi või pildi/video-töötlust jne...? Loomulikult ei saa me teha kõikide nende asjade kohta eraldi koolitust ja samuti pole võimalik kõiki neid asju läbida ühe koolituse jooksul korraga. Esialgse mõtte kohaselt saaks koolitus toimuma Pärnus.

Palun saata vastus mulle hiljemalt reedeks, 4.märtsiks 2011 e-maili aadressil ivi.sarg@gmail.com

Kevadist päikest,
Ivi Särg
Projektijuht
53481622

5 kommentaari:

Unknown ütles ...

tere
vajaks koolitust exeli võimaluste kohta, kodulehe, pildi,video-töötluse oskuseid
Maris

Ly ütles ...

Tere! Mulle pakuks huvi pildi ning video töötlus.
Ly

Liina ütles ...

Arvan, et ka mina osalen, kas üksi või mitmekesi.. seda veel ei tea

Kristi ütles ...

See kodulehe tegemine on huvitav

Aili ütles ...

Mina oleksin kodulehe koolituse poolt, kuid olen käsi ka igal muul arvutikoolitusel, nii pilt, video, exel kui muu