reede, 18. veebruar 2011

Külmapühad...

Tere taas kulla rahvas. Pole siia väga ammu midagi kirjutanud.

Meil läheb siin vaikselt, tasa-pisi. Pärast võõrutamist suuremat polegi toimunud, praeguseks hetkeks on juba tekkinud vist sööda probleemid aga usun et varsti saab ka need lahendatud.
Muidu on hobused kõik terved ja rahulolevad. Eelmisel nädalal sai lõpuks ka kõigile ussirohud antud. Järgmise nädalalõpp loodan et veterinaar saab nad ka kõik kenasti vaksineeritud.
Rosina ja Rapuntsel mõlemad on meil laudast modifisteeritud tallis. Õnneks ei näita nad ka üles enam mingit solvumist selle peale, et nad nii julmalt ja koheselt ilma pikema ninnunännutamiseta ära lahutati. Küllap vist seepärast et nad on ikka kahekesi ja ei pea igavust tundma.
Praegu (nagu ka arvatavasti igalpool Eestis) on siin meeletud külmakraadid. Iga hommiku mõtlen kas auto käivitub või otsustab ta et tema jaoks on see kõik liig.
Kuid hetke seisuga on kõik kombes, varsad kasvavad ja märad ning täkk on terved, söödetud ja tugevad.

15 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tore kuulda, et elus ja terved olete seal... katsuge vastu pidada selles karmis talves.

doora55 ütles ...

Koledasti ülesöönud hobune on pildil. Söödaprobleemid tulevad talle kasuks, muidu on kevadel laminiiti külla oodata.

Liina ütles ...

kes on doora55??? Ja kas ta üldse varem on ühtegi hobust näinud, et ta minu omi kommenteerib? kas hakkab jälle pihta?? Igasugused suvalised kommenteerivad minu poolt heas usus üles pandud kirjutusi.
P.s suured hobused on mul tiined.. vahest SEE kommenteerija ehk sooviks lõpptiineid märasi luukeredena näha???

Anonüümne ütles ...

Kuss-kuss, Liina... Tahtsin ka just kirjutama hakata (aga sa jõudsid ette ;)) ja mainida, et üks pilt võib väga petlik olla. Eriti veel see pilt Rallikust, kuna on hästi halva nurga alt... tagumine ots ees ja see võibki tunde jätta, et ülesöönud. Ka mina leian, et tiine mära võiks pigem veidi paksem olla, sest varss tõmbab ta hiljem ju tühjaks... Aga konkreetne kommentaar oli ilmselt tehtud ainult selle ühe pildi põhjal. Kuidas oleks, kui sa teeksid normaalses vaates (näiteks küljepealt) pildi samast hobusest ja vaatame, kas siis ka on ta veel ülesöönud ;) ... lihtsalt kõikide südamete rahustuseks...

Päikest:)

Liina ütles ...

kes on doora55, et ma peaksin tema südant rahustama?
Need kes on Rallikut vähegi oma ihusilmaga näinud, need praegu kindlasti naeravad end ribadeks - Rallik ja ülesöönud!

Anonüümne ütles ...

Olgem sõbralikud... ja jäägem ikka inimesteks. See pole koht kus oma viha välja valada. Seda võib minna tegema koos pubekatega teistesse hobufoorumitesse.

Päikest ja rõõmsamat meelt :)

Urve ütles ...

Tere Liina, miks siis kohe nii ägedalt? MInu arvates väga asjalik ja lihtne mõte - tee üks kena pilt Rallikust ja me kõik saame näha kui kena ta tegelikult välja näeb. Selline ägedus paneb tõesti asjas kahtlema. Minu soovitus - võta oma fotokas, üks väike klõps ja igasgune mure ja paanika ja kahtlustused lahendatud :) Ma arvan, et siin pole asi ainult Dooras - tema oli lihtsalt see julge, kes oma mõtte avalikult välja julges öelda. Anname talle ja teistele siis viisaka ja asjakohase vastuse, mitte ei hakka siin lumepalli veeretama ja kedagi süüdistama tema arvamuses, mis meile meeldida ei pruugi :) Külma- ja härmas tervitustega,
Urve

Liina ütles ...

Aga nüüd on selge, enam ma oma viga ei korda.
Oma hobustest pilte lisada ja ka jutte kirjutada siia pole mõtet, kuna automaatselt hakatakse kiritiseerima ja süüdistama igasugustes pattudes... pole ime, et algajad hobusekasvatajad (s.t meie koduhobu rahvas) siia eriti ei taha midagi oma loomadest kirjutada.
Ning lõpuks, tõestama ma ei pea midagi kellelegi, need kellel on õigus midagi teada, teavad kus ma asun, tulgu ja vaadaku s.t Andorrat siis projekti bossid, Rallikut - EHS´i bossid.

Anonüümne ütles ...

... ja originaalpiltide kustutamine on kindlasti lahedus??? Appi, ma olen lasteaeda sattunud!!! Kas tõesti tuleb kommentaarium kinni panna? Ei saa täiskasvanud inimesed käituda vastavalt eale :(

Ma ikka sooviks Teile päikest ja rahulikku meelt ning mõistvat suhtumist kaaskodanikesse!

Age ütles ...

Lihtsalt vahemärkuseks ja mõtlemiseks. Liina ärgitas siin inimesi, et kuulge, olge head ja kirjutage Koduhobu blogisse ka ikka midagi. No et asi ikka toimiks nagu mõeldud, et inimesed vahendavad omi mõtteid, muresid ja eluseiku. Näitas näete ise head eeskuju. Ja sai vististi valusalt vastu näppe...

Jagan siinkohal Liina arvamust, et mitte keegi ei pea siin dooradele ega kellelegi teisele midagi tõestama, selleks, et hobustega on kõik korras on meil olemas teised kontrollimeetodid.

Lõpetuseks küsimus: miks karmistati siin blogis kommenteerimise võimalusi (olen sellega väga nõus), kui endiselt saavad tundmatute doorade selliseid kommentaarid avaldatud?

Parimaga,
Age

Aili ütles ...

Tore, et me kõik nii sõbalikult suhtleme.Rõõm tõdeda, et olenemata kaua ma blogis ei käi on seis ikka sama- keegi ikka hammaste vahel:(
Minu meelest on kõigil küll õigus oma arvamusele ja selle välja ütlemisele, kuid seda tuleb ka osata sõnadesse panna. Niisama varjunime all on väga hea öelda ja oma häält tõsta ja mingi tundmatu sõnad ei pane mind küll Liinas kahtlema.
Veidi aega tagasi kui mina neid nägin olid hobused väga heas( või peaks ütlema normaalses) toitumuses, aga kes olen mina et seda öelda.
Muidugi teeb kurvaks see, et antud hetkel jääb nendest kommentaaridest mulje, et Liina ongi meil paha ja patune, ehhki te kõik olete LIINA hobuseid näinud ja teate Liina kirge ja huvi hobuste vastu.

Anonüümne ütles ...

Mina pole küll isiklikult seda silmas pidanud, et ma kedagi süüdistaksin (ma ei tea milles)... kohe kindlasti mitte... Lihtsalt imelik oli Liina tuline reaktsioon sellele tegelikult nii süütule kommentaarile. See paneb mõtlema... ja tekitab küsimusi, et millal ükskord täiskasvanu kombel hakatakse ka siin blogis suhtlema? Tõesti kurb lugeda ja kogu maailma vaatab pealt... :( ... vabandan kui ma ei osanud ennast piisavalt selgelt väljendada.

Päikest teie kõigi ellu!

Urve ütles ...

Kena talvepäeva hommikust teile!
Katsume tõesti olla siin veidi rohkem täiskasvanud. Kõigile peredele teadmiseks - hobuste projekt ei ole ainult nende perede pärusmaa, kes otse projektilt hobuse said. See on avatud kõigile hobusehuvilistele ja projekti läbiviijatena eeldame me ikkagi teie omavahelist hakkamasaamist ja positiivset suhtlemist. Projekti peredel pole vaja hakata taaskord oma emotsioone siin blogis ülesse kütma ... ma tean, see meeldib teile ... aga olge ise aktiivsed osalema koolitustel, rääkima oma hobuste edusammudest ja olge lihtsalt mõnusad ja näidake oma hea suhtumisega eeskuju teistele! Kui Liina arvab, et ühe kena pildi tegemine Rallikust on üle mõistuse mõttetu ja pigem oleks mõistlik siin blogis oma agedust ülesse näidata... noh, las ta siis olla niimoodi ... eks asi ole meie igaühe mõtlemises kinni. Mina isiklikult arvan, et antud juhul siin midagi solvavat ei olnud ja tühiasjast sõda tekitada vaja ei ole (PS! Laminiit on väga tõsine asi ja sellest võiks täitsa ühe õppepäeva, sh koos videodega teha). Minu ettepanek ja arvamus on hoopis, et kuna projekti pered nagunii on väga tagasihoidlikud blogisse kirjutama, siis tuua blogisse ja projekti sisse uued suunad ning ärgitada siin aktiivsemalt hobusteteemalisi mõtteavaldusi ning diskussioonidel kutsuda kaasa kirjutama kõiki positiivselt mõtlevaid huvilisi-hobusekasvatajaid. Seniks aga ilusat talvepäeva ja loodame et ka päikeselinekevad on meil varsti kohal :)

Age ütles ...

Ei saa mitte jätta. Mina saan väga hästi aru miks Liina nii emosionaalselt reageeris. Võib-olla oleks mina ka nii reageerinud. Miks? Sest doora55 kommentaar oli isiklik. Kui siin kommenteerimise reegleid muudeti, siis minu mälu ütleb, et just selle pärast, et anonüümselt ei saaks kommenteerida. Minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt, oleks projektivedajate ja -juhtide korrekte ning projektiperesid toetav reaktsioon olnud, et me ei aktsepteeri siin anonüümseid, isiklikke, lahmivaid ja ühe ebaselge pildi põhjal ennatlikke järeldusi tegevaid kommenaare, meie kui juhid oleme kursis konkreetsete hobuste tervisega ja võime kinnitada, et kõik on korras. Ja poleks mingeid emotsioone olnudki. Antud juhul, paludes Liinat teha veel üks pilt, aktsepteerite vaikimisi (kuigi ehk võib-olla mitte teadlikult) anonüümseid, lahmivaid ja asjakohatuid hinnanguid andvaid kommentaare, andsite inkognito esinevatele isikutele (antud juhul kellelegi doora55-le, kelle isikut tegelikult keegi ei tea) 'õiguse' oodata mingeid täiendavaid andmeid mida mitte keegi talle andma ei pea ning seadsite kahtluse alla Liina oskused oma hobustega hakkama saada. Keegi ei pea siia kellegi käsul ega isegi mitte tungival või mittetungival palvel üles riputama pilte isegi mitte oma hobustest, kui tal selleks endal soovi pole.
Ikka parimaga
Age

Anonüümne ütles ...

Lõpetuseks... ehk nüüd piisab juba!!!
Kahjuks me (projekti vedajad) ei saa kinnitada, et kõik oleks korras, kuna meil puudub sellekohane informatsioon (ja mitte ainult Liina puhul). Nii mitmedki on näidanud üles ülimat kinnisust ja vastumeelsust selle kohta, kui aruandlusperioodi lõpus küsitakse hobuse tervise ja muud hobust puudutava informatsiooni kohta. Ja ei ole täheldanud ka erilist vastutulelikkust pere külastuse plaani juures (kartes igasuguseid haigusi, mida me võime varssadele kaasa tuua). Ja sellise reaktsiooni põhjal võib ainult kahtlustadagi, et asjad ei ole korras. Andke andeks, aga nii see tundub. Kui kellelgi on veel midagi lisada, siis minu tel. number on 53481622 ja olen meelsasti nõus diskuteerima sel teemal. Aga avalik blogi pole küll see koht kus üksteist süüdistada ja irri ajada...

Päikest teie pilvisesse taevasse!