teisipäev, 22. veebruar 2011

Kulla projekti pered! Eriti Age ja Katrin.

Kindel on see, et me ei hakka peale sama jamaga, mis oli projektis üleeelmisel aastal, kui projekt oli üsna lähedal ennetähtajalistele peatamisele ja lõpetamisele. Tean, et mõned meie projekti pered kahjuks naudivad seda, kui saavad nn "kellegi õiguste eest ja kellegi vastu võidelda" ja sõnasõdu pidada, selle asemel, et ise aktiivselt projekti tegevuses osaleda ... see on kurb tegelikult

Kui keegi projekti lepingulistest peredest tõesti leiab, et see projekt ei sobi talle kuna piirab tema õigusi või alandab teda, või paneb majanduslikult raskesse olukorda, siis on tal võimalus oma osalemine projektis alati lõpetada. Sellest oleme rääkinud kordi juba varasemalt ja sama põhimõte kehtib meil ka teiste Heifer projektide puhul. Kui olete oma otsuses kindel, siis andke sellest teada projektijuhile - püüame leida parima võimaliku lahendi. Meie eesmärk ei ole inimesi sundida tegelema asjaga, mis neile vastumeelt on ja mis pere raskustesse paneb.

Need 12 peret, kes said endale väärtusliku hobuse - sõbra perele + tema hooldamiseks vajalikud vahendid ... need summad ei ole olnud väikesed (usun, et te ei soovi nende summade avalikustamist siin blogis) - teilt ei nõuta selle eest midagi üleloomulikku - osake lihtsalt hinnata seda võimalust, mida olete saanud - nautige oma hobust ning tema olemasolu ja seda võimalust, et olete otseselt kaasatud projekti, kus oodatakse teie positiivselt ja aktiivset eeskuju, teistest hoolimist, oskust näha ka teisi inimesi enda kõrval ja oskust teha koostööd.

Olen korduvalt teile maininud ja meelde tuletanud, et tegemist ei ole väikese grupi soodustusega, see projekt on algusest peale olnud mõeldud kõigi nende hobusehuviliste abistamiseks, kes meie toetust vajavad.

Ärgem olgem kadedad - koolitustel osalema on oodatud kõik soovijad, see on õigustatud eeskätt ka meie lepinguliste perede vähese aktiivsuse tõttu ja projekt jätkab seda suunda ka edaspidi.

Teie, projekti lepingulised pered ja otseselt hobuse näol kasu saanud - kasutage teile antud eelisvõimalusi (sest esmainfo saadetakse teile projektijuhi poolt kõigepelat teile e-maili peale ja alles veidi hiljem avalikustatakse registreerimisvõimalus teistele soovijatele), suhelge aktiivaselt projektijuhiga (vastates vähemalt tema e-mailidele), olge ise aktiivsed ning ettevõtlikud ning valmis positiivseks koostööks ja avatud suhtlemiseks nii projektijuhi kui teiste hobusehuvilistega. Selles maailmas on väga palju huvitavat avastamiseks.

Minu poolt tõsine tunnustus ja tänu Ivile, kui projektijuhile, kes on ära teinud suure ja tänuväärse töö projekti arendamisel, leidnud mitmeid väga huvitavaid ja asjalikke koolitajaid ja koolitusi ning on andnud meie hobuste projektile tõsiselt toreda ning meeldiva suuna. Ole tubli ja ära kaota oma motivatsiooni!

See projekt läheb edasi .... projekti tegevusse on oodatud osalema kõik need hobusekasvatajad ja hobusehuvilised, kes tunnevad rõõmu oma hobusest ja soovivad koos temaga õppida ja areneda.

Hoidke silma peal blogil, olge aktiivsed oma soovide avaldamisel ja koolitustele/üritustele registreerumisel ning nendel osalemisel!

Päikeseliste tervitustega,
Urve Loit
Heifer programmi juht ja esindaja Eestis
tel 5148705

4 kommentaari:

Liina ütles ...

jälle see sama vana ähvardus, projektist väljaviskamine või vabandust.. mitte ähvardus vaid teavitus, et kui on natukenegi vastuväiteid meie (projektijuhtide) arvamusele ja tegevusele(mis on ainuõige) siis andke hobune tagasi ja adjöö!
Mul ei ole absoluutselt mitte midagi ei Sinu (Urve) ega ka Sinu (Ivi) vastu. Te olete sellele kohale määratud ning usun et, teete oma asja nii hästi kui suudate. Jah, vahest meiega (projektiperedega) on raske hakkama saada, aga tulge ometi hetkeks kõrgustest alla ja vaadake mis toimub, kui teile nii tihedalt ei helistata kui soovite.. proovige vahest ise võtta telefonitoru ja küsida.. kuidas läheb? ehk siis saate ka parema ülevaate hobuste heaolust.

Mina olen sellele projektile tänulik, nii hobuse, kuid ka kõikide nende tutvuste eest. Need projektipered.. kui neid lähemalt tundma õppida, on ikka üks väga vahva ja kokkuhoidev seltskond.

Evelyna ütles ...

:) no ma ei tea... Kas olen ma tõesti niii teistmoodi, kuid ega ma ootagi, et Urve mulle helistaks - kuigi ta ON seda teinud - ka oma nö vabast ajast, kui palju tal seda on, teab vaid tema ja ta pere :). Ja me oleme rääkinud - ja mitte ainult hobustest ja meie projektist.
Ka Iviga olen sõbrunenud - kuigi, pean tunnistama, et alguses me isegi pelgasin teda tsut ... Aga jälle õpetas elu mulle, et ma ei teeks ennatlikke järeldusi ning suhtuks (või vähemalt püüaks-) kõigisse eelarvamuste vabalt.
Kristast ma ei eeldakski, et ta mulle helistas - ma imestan üldse, kuidas see inimene veel ühes tükis on ja toimetab :D - kogu selle töömahu juures. Ja sellest hoolimata on ta alati abivalmis olnud ka minusugusele väikesele hobu-tegelasele nõu andma, kaasa mõtlema.
Mind tabas mõttevälgatus - aprillis tuleb koolitus, mis puudutab hobupsühholoogiat... Kuid minu meelest on raske märgata muutusi oma hobuse käitumises, olemuses, kui me ei suuda seda tähele panna teises inimeses. Inimestena oleme me kõik erinevad, kuid samas ka erilised. Kõigil meil on midagi maailmale pakkuda. Kuidas me seda teeme ja kas oskame olla empaatilied, oleneb ikka meist endist. Ka siis kui meil on raskem periood elus kui muidu... - jäägem inimesteks. Mõtelgem. Otsigem abi, kui vaja.
Elu on meie perelegi küllaga katsumusi jaganud... Sa pead vastu... Kuni ükskord murdud - sest pole osanud ise märgata muutumist endas ja SIIS sunnib elu ise sind süüvima olnusse. Nüüd võin öelda, et ma poleks see, kes ma olen praegu, KUI minuga poleks neid asju juhtunud, sest KÕIK raskused, mis meid tabavad, KASVATAVAD meid - valmistavad ette milleski suuremaks. Selline suhtumine on mul aidanud "mõistuse" juurde jääda ja edasi minna.

PS. Kas Te pole märganud, kuidas paisub rahulik meeleavaldus suureks mölluks? - Alguses tõstab häält üks inimene, siis juba teine, kolmas võtab kivi ja virutab...ja nii lähebki... Ja edasi...???

Katrin ütles ...

Poetada paar iroonilist sõna üle pika aja ja koheselt tõmmatakse paksu-tumeda trükiga võlla :D
Et vajutati hella koha peale?!

Ivi- kui sa detsembris kuulasid siis paar inimest olid tol hetkel kõige negatiivsemalt meelestatud varssade suhtes!

Urve ütles ...

Jah, kulla pered ...

Õnn peitub nii lihtsates asjades,
mis ümbritsevad meid iga päev ... Mina tean, miks mina seda taipasin,
aga igaüks peab selleni jõudma ise :)

Rahu teie südamesse ja päikest teie päevadesse!