pühapäev, 20. veebruar 2011

Koolitus "Hobuste psühhokursus" 17.aprill 2011 Säreveres

Pilt internetist
Kas Te olete mõelnud, mida Teie hobune mõtleb? Miks ta ühel või teisel moel käitub? Kas tegu on halvasti koheldud hobusega või on asi ainult tema loomulikes instinktides? Mida teha ühes või teise olukorras ja kuidas vältida hobuse psühholoogia rikkumist? Kuidas ja millal alustada varsaga tegelemist ja mis see annab?

Hobuste psühholoogia ja käitumine - kõiges selles ja paljus muuski valgustab meid lektor Kati Leutonen Säreveres 17.aprillil 2011. Algusaeg täpsustamisel. Koolituse pikkus 8 tundi.

Eelregistreerimisega. Kohtade arv piiratud.
Kohtade arv sõltub ruumist kuhu saame. See info tulekul.

Projektijuht
Ivi Särg
tel.53481622
e-mail: ivi.sarg@gmail.com


Pilt minu isiklikust kollektsioonist
"Soovitan soojalt. Olen ise selle kursusega tutvust teinud teise kursuse raames. See avas mul uue vaatenurga hobustega suhtlemisel ja kõike seda eesti keeles (mitte hobuste keeles). Siiamaani olen ise tegelenud oma instinktide najal, aga pärast seda kursust ma tean, miks hobune ühel või teisel moel reageeris /reageerib. Olen elus ka palju vigu teinud selle oma teadmatuse pärast, aga nüüdsest ei pea enam tegelema katse-eksitus meetodiga. Soovin, et veelgi rohkem inimesi jõuaks sellele teadmisele osaledes sellel koolitusel."... Ivi

... ja registreerimine läks lahti... NÜÜD

Kommentaare ei ole: