laupäev, 19. veebruar 2011

Koolitus "Hobuste esmaabi traumade puhul" 6.märts 2011

...
Registreerimine koolitusele lõppenud. Kohad täis.
Tänan kõiki kiireid registreerijaid!


Tervitades,
Ivi

5 kommentaari:

Arma ütles ...

Ivi, äkki selgitad? Meid on ju ainult 12 pluss 4 projektis, mitu kohta siis oli koolitusele!

Anonüümne ütles ...

Kõik Heiferi koolitused on avatud kõigile ja kuna ei ole eelnevate koolituste jooksul märganud erilist aktiivsust meie perede seas, siis registreerimine käiski nii, et kes ees, see mees. Me ei saa teha kalleid koolitusi kuhu tulevad ainult 3-4 inimest kohale. Seda lihtsalt ei aktsepteeritaks. Ja päris raske on korraldada koolitust, kui eelmise päeva õhtuks alles selgub, et enamused ei saa või ei taha osaleda. Kahjuks jah, ruumipuuduse tõttu saab sellel koolitusel osaleda kuni 14 inimest. Kahju, et hiljaks jäite... ehk järgmine kord veab!

Päikest,

Age ütles ...

Aga mis siis saab, kui mul selgub alles nädal enne, kas mul mees on tööl või pole ja kas lapsed ikka saavad hoiule ja kas nad üleüldse on tervedki? Jäängi igaveseks koolitustest ilma?

Age ütles ...

Mu8 jutu mõõte on, et oleks oodanud selget infot selle kohta. Ma ei teadnud, et ma üleüldse oleks pidand registreeruma. Varem pidid ju ainult projektivälised seda tegama, ma eeldasin et see on endiselt nii.

Anonüümne ütles ...

Tere, Age!
Väga selgelt oli informatsioon üleval ESMASPÄEV, 7. VEEBRUAR 2011 Koolitus "Hobuste esmaabi traumade puhul" 6.märts 2011 postituses. Samuti on info üleval heifer.ee lehe peal koolituste all, kus on üleval kõik Heiferi poolt korraldatavad koolitused üle Eesti ja kõik Heiferi koolitused on eelregistreerimisega ning avatud kõigile huvilistele. Kes tahab, see leiab alati aega ja võimalust koolitusele tulla, eriti veel kui on koolitus teada kuu aega ette. Nii nagu Teie enda poolt oli palutud.

Küsimus nüüd... mismoodi Sinu meelest saab koolitust korraldada ilma registreerimiseta? Et kui siis koolitus käes ja mina ja lektor ka paigas, aga mitte ühtegi hobuperet...? Kes siis selle kinni maksab? Me ikka korraldame koolitusi inimestele, kes on asjast huvitatud ja kui mõningatele hobuperedele see ei sobi, siis ei saa ma kahjuks Teid aidata.

Rõõmsate kohtumisteni uutel koolitustel!