kolmapäev, 23. veebruar 2011

esmaspäev, 30. juuni 2008 APPI!!!

...
Väike meenutus projekti ja blogi algusaegadest ...
juuni 2008.

"Olen kannatamatusest lõhkemas. Olen ka teised (loe: Krista ja Urve) oma helistamisega ära tüüdanud. Loodan, et see on mõistetav... sest sõbra võtan ju ometi ligemale 30 aastaks!

Kõik on nii armsad..

Lõppude lõpuks.. jõudu ja jaksu meile.. ootamiseks ja pärast hakkama saamiseks!

Tegelt kui ma juba nime teaks... vahest oleks parem.. loodame et homme on see päev, kus ma saan rääkida juba temast nimepidi!"

3 kommentaari:


Liina ütles...
See postitus on autori poolt eemaldatud.

Ivi ütles...

On üks ilus ütelus: "karda oma unistusi, sest need võivad täituda!"
Elan teile kõigile seal kaasa, et kõik teie unistused täituksid ja hopsid ikka kohale jõuaksid.

Hiiuheiferlane Ivi, kelle unistuseks on ka kunagi saada endale oma hobu.


Urve ütles...

Nimi on temal ...,
sündinud ....
isa Aku 684 E ja ema ....
Kasvataja Pihtla Hobusekasvandus Saaremaal

Päikeseliste tervitustega, Urve

Kui keegi vähegi viitsib ja huvi tunneb ... päris huvitav on lugeda infot ning postitusi projekti ja blogi algusajast ... meie ühisest algusest, ootusärevusest, esmakohtumistest oma hobustega ja sellest kes me oleme :)

2 kommentaari:

Liina ütles ...

Täpselt, ja tunnen ennast siiamaani õnnelikuna, et mul on Andorra... samuti olin sama ootusärev kui sündis Rosina... Need hobused teevad mind õnnelikuks.
Pärast seda, kui olin Andorra kättesaanud, tüütasin ka tema algseid omanikke pikalt, et teada saada milliseid ja millal ta vaksiine on saanud jne..
Alati peab olema ettevalistunud!

Urve ütles ...

Hästi armas :)

Ka mind teevad minu hobused õnnelikuks ... nende vallatused jm krutskid ... mul on hea meel et nad olemas on ja minu elule väga palju olulist juurde annavad ... sõnadesse on kõike seda raske panna :)

Päikest-päikest-päikest! ... ja veel - nädalalalõpu poole pidi soojemaks minema ... tõsiasi :)