reede, 7. jaanuar 2011

Terekest ka meie poolt...


Kuna köik räägivad oma laste vöörutamisest,siis otsustasin ma ka teatada,et tegeleme sellega samuti.Kuna Agenda meil nati hella iseloomuga,siis meil vöörutus nii kergelt ei käi.Meil toimub asi järkjärgult,kuna kui ma esimese öö Agendat ja Valgust kokku ei lasknud,siis löi hommikuks udara mönuga paiste.muidugi on nad mul päeval koplis koos ja see vötab paistetust maha.Ühesönaga jöudsin ma selgusele,et paugupealt korraga meil see asi ei käi ja meie teeme seda tasapisi.Praegu on nad mul nii olnud peaaegu nädala ja alles nüüd on jäänud piima niipalju vähemaks udaras,et järgmine nädal ei lase ma neid üldse kokku,et vaadata,kuidas siis olukord on,kuid kindel olen et pean seda tegema siis ülepäeviti ja siis järjest päevi pikendama.Vat sellised on meie vöörutuse olukord,tasa ja targu.Nii harjub ka Valgus emmega vähem koos olema.Ta vaeseke on isegi nöus ponilt piima lutsima,kui see teda kurja pilguga ei saadaks ja minema ei ajaks.Toredaid vöörutusrallisid ka teile sinnapoole.

aaa ja muide ei tea,kuidas teil on seal pool,kuid meil tormab täiega.:)

1 kommentaar:

Liina ütles ...

nii et siis edeneb :) me järkjärgult võõrutamise luksust endale lubada ei saanud... kuna pärdikuid on kaks... ning asjakorraldused muidu kah teistmoodi...
aga tublid tublid.... mu põnnidel on küll (eriti Estril) on udar paistes... aga varasematest kogemustest ja veterinaar-arstiga rääkimise kogemustest tean et see on täielikult loomulik protsess ning läheb üsna kiiresti üle.

Jaah siin tuiskab kah.. ja meil veel plaanis katustele kõndima minna on :S