pühapäev, 16. jaanuar 2011

RAKENDIKOOLITUS...

terekest jälle,nagu ma aru sain,siis vöitis rakendikoolituse päeva minu juures 29 jaanuar.alata vöiks see töesti kella 12.00 aeg,et enne seda nati kohal olla ja enamvähem peaks selleks ajaks köik ka jöudma.
Minu juurde saate nii,et Põltsamaalt söidate Jõgevale,sealt ristist paremale Tartu poole ning söidate mööda maanteed kuni tuleb Kaarepere asul ja sealt näitab Palamusele vasakule,kui jöuate Palamusele,siis ristmikult paremale, söidate üle silla ja peale seda ristmikult veel paremale alevikust välja kuni näitab silt vasakule Ehavere 3,5,sealt mäest üles ja mööda teed kuni näete hobuse aedasid vasakut kätt.tee ääres aias näete väikest majakest,mida hobsid on natike retsinud.
Teine moodus on ,kui söidate Jõgeva -Tartu maanteed kuni näitab silt Luuale ning Luuale jöudes Ristmikult paremale ja mööda teed üle silla kuni näitab silt Kivimäe 3,5 vasakule ja paremat kätt söites jälle hobuse aiad.
Loodan , et saite ka millestki aru,muidugi silti meil ei ole,et Jõepõhja talu,kuid netist kaardi pealt otsides nii köige parem.saate ka mulle helistada: 5237519

kui önnestub panen ka kaardi.
Merilin

3 kommentaari:

Kristi ütles ...

Merilin, mul oleks erisoov ka, et kas veidi varsa jalutamist saab ka teha ja mõnd näpunäidet vastvõõrutatud varsa kohta?
Meil nüüd Vermut eilsest saati uues peres ja küsimusi ikka tekkib.
Piisab ka näpunäidetest, kui rakendamise juurde ei saa varssa jooksma ja segama lasta

Anonüümne ütles ...

ma arvan,et saame ikke kuidagi,sest mul korralik poiss,vöite temaga mässata niipalju kui ise soovite,ainult koju kaasa ma teda ei anna:):)

Anonüümne ütles ...

Kaardi pealt vaadates polegi nii raske kohale sõita nende juhendite järgi. Tuleb lihtsalt meelde jätta või üles kirjutada juhtnöörid. Kahjuks ei õnnestunud minul ka kaarti üles panna. Aga ma arvan, et saame hakkama... ja tel.number ka kirja panna... igaks juhuks ;)

Nägudeni,
Ivi