kolmapäev, 29. september 2010

TERE ÜLE PIKA-PIKA AJA....

Terekest siis,ei oska kohe,kust alustada.Ühesönaga on meie eluke läinud nii,et nagu te mäletate viisin ma Agenda koos Valgusega paaritusse Hopakuga,kuid asjad ei läinud nii nagu oleks pidanud ja see on ma arvan,et mu elu viimane sügisene paaritus.

Kui ma olin siis oma lapsed täku juurde viinud,otsustas Agenda ,et ta enam üldse ei indle ja onu ei saanud temast aru ka,kuna ta ei näita seda eriti välja.Nii olid mu lapsed seal onu juures kaks kuud.Selle aja jooksul juhtus ka kurb asi,et meie mehe Hopaku jalad jäid haigeks,(ta vana ka )ja temaga ei saanud enam paaritada.SELLEST ON MUL VÄGA KAHJU.Õnneks on selle onu juures ka EHS-i täkk Homeros ja ma andsin loa tal temaga Agendat paaritada, kuid mis oli endiselt kehvasti oli see.et tüdruk ei innelnud.Minu önneks ,et mul on mu väga hea söber Maie Kukk, siis temale oma mure kurtes,soovitas ta mulle süsti,mis toob märale esile inna.Nii ta tuli mulle külla ja me saime selle mure lahendatud ja möne päeva pärast onu helistas,et mu tüdruk soovib poissi ja nii ta saigi paaritatud Homerosega.Eile töin ma oma lapsed koju tagasi ja köigil kodustel oli selle üle he meel, nii kahe kui ka nelja jalgsetel.

Nüüd jääb mul veel ainult loota,et mu väike tüdruk ka tiine oleks.Ka Valgus on nii suureks juba kasvanud, kuid sama nunnud on nad ikkagi.


Vat sellised olid minu kaks ärevat kuud ja loodan ,et teil on paaritused läinud kergemini, kui minul.Loodan hakata nüüd rohkem kirjata, kuna nüüd on jälle millest kirjutada, sest lapsed on kodus.


Edu teile köigile oma neljajalgsete lastega.

Kommentaare ei ole: