laupäev, 7. november 2009

Tere Heifer Pere

No nii, ei teagi mis siin kosta või mitte, asi on 14.kuupäevas. Nüüd on küll projektijuht vahetunud ja ma ei te kas eelmised kokkulepped on jõus, kuid siiski olete oodatud kõik 14.11.2009 meile külla .
See mis ma teiega ette võtan on küsimus, plaanisin rääkida igasugustest toetuste taotlemisest nii ettevõtjana, kui ka MTÜ-na, Samuti natuke mõtlemisainet MTÜ asutamiseks. Ärge valesti aru saage, mulle sobib vägagi koostöö EHS-iga, kuid paar korda on läbi käinud teema MTÜ asutamisest, seega räägiks MTÜ võimalustest ja kohustustest.Muidugi võtaks teemaks investeeringu toetused , räägiks nõuetest ja võimalustest, samuti kogemustest-kellel ja kuidas läks, ning kindlasti tahaks puudutada ka kevadisi toetusi.
Kristale tahaks siin kohal öelda, et proovisin su meilile mitu korda vastata, kuid meil ei läinud läbi-sorry, oleksin võinud ka helistada, kuid kohutavalt kiire on olnud. Ning toetuste peamistest tingimustest räägiksin ise meie mugavas ja koduses seltskonnas- oleks ka hea praktika mulle enesele ja loodan, et kui mul juhe päris kinni jookseb, siis sellele leidub ka lahendus. Aili

Kommentaare ei ole: