teisipäev, 2. detsember 2008

Väljakaevamised


Ma mõtlen, et tõesti ainult sellega ma põhiliselt tegelesingi eelmine nädal. Kaevasin ennast igalt poolt välja ja sisse ja elektrit muidugi sealjuures polnud. Helistada ei saanud, poodi ei saanud, appi karjuda samuti mitte- lumi neelas kõik helid. Hea, et sahvrist midagi ikka võtta oli.
Loomad olid muidugi rahul, et pooldesäärde sopas ei pidanud olema. Ja lastel oli lõpuks ometi võimalus talve nautida!!! Ilusaid pilte sain ka mõned ja loomulikult tohutupalju küünlavalgusõhtuid

3 kommentaari:

Liina ütles ...

Väga ilus pilt :). Oleksite pidanud vaid endile päkapiku mütsid pähe panema ja siis oleks jõulukaardina igalepoole saatma :D.
Kaunist adventi teile ja peatse kohumiseni.

Kristi ütles ...

Aitümps!Eks sinu loomakesi on ka alati tore vaadata. Millise suurusega pilte sina muidu üles paned? Ma ei tea, kas viga on interneti kiiruses või pildi pikslites, aga enamus katsei fotosid lisada mul luhtub.

Liina ütles ...

Ma ei vaata kunagi neid piksleid või suurust.
Ma lihtsalt võtan nad arvutist (reeglina nad on värskelt pildistatud - siin on nii mobiiliga, kui ka fotokaga) ja panen nad üles, siiani ole nende vandaalsuste vastu võidelnud.