pühapäev, 23. november 2008

Hobuste Rahwas


Nüüd siis 13. detsember on meil aeg kokkusaamiseks..
Et asi ladusamalt läheks võiks juba hakata asju läbirääkima.

Kõigepealt pärnakad (ja ka viljandlased).... et asi oleks rentaablim võiks tõesti mõelda, et koos minna (Evelyna loodan, et teeme selle reisi koos), tartu on päris kaugel!

Siis veel selline asi, et päev tuleb seal ümpris pikk ja on vaja mõelda toitlustusele... mälestused Oja talus toimunud suurepärasest kokkusaamisest ei taha minu meelest kustuda.. ja seepärast loodan, et seekord saab asja organiseerida samamoodi... et igaüks toob natuke meelepärast kaasa ja nii saab kogu rahval kõht täis ja meel rõõmsaks.

Andke teada, kuidas teile need ideed sobivad... siis saaks ka vahest midagi edasi aretada ja asju rohkem paika panna.

Hmm.. nüüd siis veel sellest logost... ma ei tea kuidas Kristiga on.. mina olen saanud ainult ühe logokava.... aga loodan siiski, et neid tuleb veel juurde... palun võtke seda asja tõsiselt... see on SEE logo, mida me saaksime panna ennast n.ö esindama. Logo, mis kaunistaks näiteks meie ühissärke ja vahest ka mõnda meenet.
Veel logost sellist asja, et seal võiks olla lisaks meie projekti nimele "Koduhobu" ära märgitud ka Heifer projekt ja meie projekti alguse aasta 2008, näiteks.

4 kommentaari:

Evelyna ütles ...

Hei... nõus, et koos on mõnusam minna. Mul on autos peale minu veel üks reisija. Kolm kohta on vabad.
Kuidas on söödavaga - kuidas ja mida tuua? Ise pakuksin mingit küpsetist (ka kodus-tehtud leiba võin prooviks tuua?)

Evelyna ütles ...

P.S. koduhobu logo koha pealt kangastus mu silme ette tume maja kujutis, mille sees valge(hele)hobuse pea - lihtne teha... (ei mõista ise seda arvutikeelde panna)Võin 13-ndal mustvalgel mingisuguse kavandi kaasa võtta?

Liina ütles ...

Proovige kavand JUBA valmis teha ja kui saab siis kuidagi saata minule või Kristile... :)

Liina ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.